Hozzávalók:
1 kisebb csirke (ez 1,2 kilós volt)
15 dkg kenyér
1,5 dl tej
8-10 olajban eltett aszalt paradicsom, felaprítva
1 kisebb tojás
két gerezd fokhagyma 
1 ek friss aprított snidling
1 ek aprított friss bazsalikom
1 ág rozmaring
frissen őrölt bors
1 tk só
4 alma  

Elkészítés:
A sütőt 200 fokra előmelegítettem
A töltelékhez  tejbe áztattam a kenyeret 10 percre, kissé kinyomkodtam, elkevertem a többi hozzávalóval. A csirke bőrét a hasa felől indulva óvatosan elválasztottam a hústól, és a tölteléket egyenletesen elosztottam a bőr alatt, a mell és a combok felett. A bőrt kívülről olívaolajjal kentem be, majd sütőpapírral bélelt kisebb tepsiben  húsz percet  sütöttem. Ezután lazán alufóliával takartam újabb fél órára, majd a hasára fordítva sütöttem újabb fél órát. Erre az utolsó fél órára raktam mellé a félbevágott kisebb almákat,vágott felükkel felfele. szafttal kicsit meglocsolva és kevés maradék rozmaringgal megszórva.
Szeletelés előtt 10 percet pihent  alufóliával letakarva.