Az egyik barátnőmnél kóstoltam ezt az édes, finom nasit, amiben nem volt semmilyen cukor, sem édesítő, és mégis helyettesíteni tudom vele a csokit, amit kiiktattam az étrendemből. A receptkönyvben mandulás chiamagos energiafalat a neve, de én átneveztem. 
Hozzávalók (kb. 20 golyó lesz belőle):

1 bögre mandula (200 gramm)
2 bögre datolya (400 gramm)
4 evőkanál kakaópor
2 evőkanál mandulavaj
2 evőkanál kókuszolaj
2 evőkanál chiamag

Elkészítése:

Én őrölt mandulát használtam, de a recept szerint egész mandula kell, amit felaprítunk robotgépben, majd a többi hozzávalót (datolya kimagozva ) is a belerakjuk a robotgépbe, és két evőkanál vízzel egyneműre pürésítjük, ragadósra.

Aztán a masszából golyókat gyúrunk, és egy órára mélyhűtőbe tesszük, hogy jól megszilárduljon. Jól záródó dobozban tároljuk a hűtőszekrényben. Sokáig eláll.

Szerintem nagyon finom és egészséges! És a család többi tagjának is ízlett, ami nagy ritkaság nálunk! A képen már csak a maradék látható! 

Forrás: antalvali.com