Az RTL Klub Nyerő Páros műsorának szereplője, Dóri szörnyű traumájáról vallott, ugyanis majdnem lezuhant egy repülőgéppel.
Az életem akkor forgott kockán, amikor a párommal Amerikából utaztunk haza. Végig turbulencia volt, és az egész út alatt úgy dobálta a hatalmas gépet, mintha egy játék repülő lenne. Ezt az utat megelőzően nem féltem a repüléstől, ám amit akkor átéltem, örökre bevésődött az emlékezetembe. 
A pánik akkor tört ki a gépen, amikor egy olyan brutális légörvénybe kerültünk, ami miatt másodpercekig megállíthatatlanul zuhant a repülőgép. Mintha egy katasztrófafilmbe kerültünk volna, mindenki sikoltozott, elment az világítás, a stewar­dess kocsija a plafonig repült. Nem vagyok pánikolós fajta, de ekkor kővé meredve ültem. 

Aztán később, mivel folyamatosan dobálta a szél a gépet, pánikroham tört rám, és a landolás után még napokig hányingerem volt – mesélte Dóri, aki a trauma ellenére is bevállalta a műrepülős „játékot”.