Az Egyesült Államokban évek óta a blues műfaj nagyjai között tartják számon, Magyarországon mégis csak az X-Faktor 2014-es szériájának zsűritagjaként lett ismert Little G. Weewil (39), azaz Szűcs Gábor. A zenész nem tagadja, amellett, hogy az RTL Klub tehetségkutató műsorától szakmailag kapott pozitívumokat, bukott is rajta: elveszítette amerikai feleségét.
– Zeneileg nyitottabb lettem más opciókra, de ugyanakkor el is vett tőlem, hiszen a magánéletem teljesen tönkrement. Szerintem ezt már elmondhatom egy év távlatából, hiszen a versenyt követően el is váltam, elköltözött a feleségem – vallotta be vasárnap este az Echo TV Arckép című műsorában Kadarkai Endrének.

Az Atlantában élő gitáros-énekest egy nappal Valentin-nap után hagyta magára a párja és vitte magával közös kislányukat is.

– Jó két hónapig zombiztam. Nem igazán voltam képes semmit csinálni, le kellett mondani fellépéseket, otthon ültem és merengtem – panaszolta Little G., akinek egy korábbi kapcsolatából is született egy fia, aki most Londonban lakik.


Kislányával azonban sokáig együtt éltek családként, ezért is lehetett nehezebb számára a válás.

– Végül a gyerek oldotta meg az egészet. Vigyáztunk, hogy ne érezzen semmit a nézeteltérésekből. Volt egy-két bepisilés, meg ilyenek, de mi, szülők azért vagyunk, hogy túlvigyük ezen – mesélte. – Aztán amikor látszott, hogy a gyerek nem sérül, az kezdett engem is megnyugtatni.

Little G. Weewil azóta új párra talált, lányát „felesben” neveli volt feleségével, a boldogság mégsem tökéletes.

– Nem tagadom, az embernek mindig egy tüske lesz, hogy bárcsak úgy menne haza, hogy a gyerek rohan ki elé, de ilyen az élet – sóhajtott a zenész. - Okosan kell házasodni, utána meg tisztelettel és megértéssel kell egymás iránt lenni, hogy ne így érjen véget a kapcsolat.