Hozzávalók / 3 adag

Kelbimbóhoz
400 g kelbimbó (fagyasztott)
1 kávéskanál ételízesítő
1 ek libazsír (régebbi sütésből)

Fetakrémhez
300 g feta sajt (natúr)
2.5 dl tej
1 csipet bors

Kolbászchips-hez
20 dkg csípős kolbász

Elkészítés

Kelbimbóhoz
A kelbimbót egy teflon edénybe tesszük, hozzáadjuk a zsírt és az ételízesítőt.
Fedő alatt kb. 25-30 perc alatt készre sütjük. (Én nem szeretem a zöldségeket teljesen puhára főzni, de azért vigyázzunk, hogy a közepe ne maradjon nyers, kóstoljunk meg egyet.)

Fetakrémhez
A feta sajtot felkockázzuk, és egy teflon edénybe tesszük a tej és a bors kíséretével.
A szószt összeforraljuk, megvárjuk, míg az összes kocka elolvad benne, és félretesszük. Kóstoljuk meg, a feta elég sós, szerintem nem kell bele több, de aki szeretne, ízesítsen utána.

Kolbászchips-hez
Legjobb lenne a házi kolbász, de nekem csak kis kolbász snackek voltak otthon, így jobb híján a snackeket kisebb karikákra vágtam, és egy teflon edényben ropogósra sütöttem, és jól lecsöpögtettem a felesleges zsiradékot.
Egy tányér közepére tesszük a kelbimbót, ráöntjük a fetaszószt, és megszórjuk kolbászchips-szel.