Vera őszintén tárta a világ elé, hogyan küzdött meg a kilókkal.
Tóth Vera sok évig próbálkozott, végül pár hónapja egy gyomorszűkítő műtét segítségével kezdődött el nála a csoda. 30 kilóval lett vékonyabb, alakja már remek, a régi egészségi gondjai is megszűntek. Közösségi oldalán mesélt a fogyás részleteiről. Rajongói nagy része lelkes és örül az énekesnő változásának. Ám, néhányan úgy gondolják, könnyű így fogyni, meg hogy ez tulajdonképpen nem is saját erőből és akartból való súlyvesztés. A többi rajongó keményen lehurrogta ezeket a megjegyzéseket. Hiszen a műtét után is figyelni kellett Verának az étkezésre és a rendszeres sportoláshoz is hatalmas akaraterő kell. A sok rajongói úgy gondolja miért ne vállalta volna Vera a műtétet, ha ezt látta a legmegfelelőbb megoldásnak. Tóth Vera több finom megjegyzéssel simította el a kissé durvuló kedélyeket: Semmi baj, nyugodtan megmondhatja a véleményét! Joga van hozzá, de én is elmondhatom az én szemszögemből...

És még egy fantasztikus mondat az énekesnőtől:

Az én testem az én felelősségem, az én döntésem.