Antonio Cassano a nők és az étel miatt bukott meg az olasz a Real Madridnál - ezt maga a játékos ismerte el.
Amíg a Real Madridban játszott, addig mindennel foglalkozott a futballon kívül Antonio Cassano, legfőképpen a nőkkel és a drágábbnál drágább ételekkel - ezt maga a játékos ismerte el.

Cassano a Romától igazolt a Realba 2006 telén mindössze 5 millió euróért, de nem maradt sokáig Madridban, 2007 augusztusában a Sampdoria vette kölcsön, majd meg is vette.

„Jól kezdtem ott, gólt lőttem az első meccsemen. De amikor a Realhoz mész, két dolgot tehetsz: vagy a családoddal töltöd a szabadidődet, vagy elkezdesz bolondként viselkedni. Én az utóbbit választottam. Viszont életemben akkor éreztem magam a legjobban, egészen 2008. február 2-ig, amikor megismertem a mostani feleségemet. Amikor 20 éves vagy, és szereted a lányokat, akkor minden nap vágysz a szexre, és erre nekem mindig volt lehetőségem. De nem emiatt nem játszottam, hanem azért, mert 10 kilós súlyfeleslegem volt” – magyarázta Cassano, hogy miért alakult ilyen rosszul a karrierje a Realnál.

„Abban a hotelben volt egy barátnőm, ahol laktam, mindig adtam neki 200 vagy 500 eurót, hogy hozzon kaját a szobámba, mindig azt ettem, amit akartam. Az volt az egyetlen hátrány, hogy nem volt ott, amikor idegenbe mentünk játszani” – mondta a csatár, aki szeretne játszani az Európa-bajnokságon, de tudja, hogy erre nagyon kicsi az esélye.