2013. május 17 - 20-ig (4 nap - 3 éjszaka)

Foglalási díj: 2000 forint
Foglalási részletek és kapcsolati űrlap kérhető az
info@polusonline.com e-mail címen

Kedves Mindannyian!

Nagy szeretettel Ajánlom figyelmetekbe a következő Szakrális Utat, mely nagy támogatást nyújt a testnek, a léleknek és tudatnak.

Ahhoz, hogy a hétköznapok stresszes, feszültséggel teli életmódját elfeledjük, szükségünk van néha arra, hogy feltöltődjünk, és csak önmagunkra figyeljünk. A belső egyensúly megteremtése nemcsak fizikai testünket támogatja, hanem spirituális fejlődésünket is. Maga Erdély egy olyan szakrális hely, ahol mindezekre egyben rátalálsz. Az érintetlen természet szépsége lenyűgöző a rovásírásos műemlékei visszavisznek a múltba visszavezetnek őseink világába, és megmutatják az ősi népi hagyományokat. Az ősi szertartási helyek pedig csodálatos gyógyító energiával támogatják testünket, lelkünket. Még a legstresszesebb ember is „felemelkedik” nemcsak fizikai síkon, hanem szellemileg is nyitottabbá válik egy ilyen út során.

Szívünk és lelkünk megtisztulását a Pünkösdi Búcsún való részvételünkkel is támogatjuk. A közös ima erejét, a csoportos meditációt a Világbéke eljövetelének megerősítésére, a Kárpát-medence megújulására, a nemzettudat felébresztésére és a nemzet közös céljának támogatására fordítjuk. Lehetősége lesz mindenkinek, hogy saját személyes életével kapcsolatban is támogatást kérjen a Csíksomlyói Szűzanyától. A Szűzanya által nyújtott lelki megtisztulás nagyban segít, hogy megtaláljuk a belső békét, az önmagunkba vetett hitünket megerősítsük és közelebb kerüljünk Isteni önmagunkhoz.
Minden évben Pünkösdkor a magyarság apraja-nagyja összegyűlik Kissomlyó nyergében, hogy a Makovecz Imre által tervezett Hármas Halom Oltárnál tiszteletét fejezze ki Babba Mária előtt. Csíksomlyó ősi Mária-kegyhely, ahol a Szűzanya közbenjárása többször megmentette a csíki embereket. A Szűzanya-tisztelet és szeretet valamint nemzettudat minden csíki és gyergyói székelyben a legerősebb. A belőlük áradó erő, hit, szeretet és tisztelet még magasztosabbá teszi ezt a közös ünnepet. Maga a hely ahol összegyűlnek az emberek a közös ünneplésre egykoron őseink egyik szakrális szertartás helye is volt. Erre utalnak a Nagy-Somlyóról behozott faragott kövek, amelyek a kegytemplom előterében láthatók.

Program és útiránytervezet:

1.nap: indulás reggel 5 órakor Debrecenből az INTERSPAR parkolójából kényelmes légkondicionált autóbusszal. Pihenő a Király-hágón, majd megállunk Kolozsváron, ahol elsétálunk a Mátyás szoborcsoporthoz, valamint megnézzük Mátyás szülőházát, és Erdély második legnagyobb alapterületű templomát, a Szent Mihály – templomot, mely Kolozsvár főterén helyezkedik el. 80 méteres tornya a legmagasabb erdélyi templomtorony és Kolozsvár legrégibb építészeti műemlékei közül nagyságra, korra, történelmi és művészettörténeti jelentőségre övé az elsőség. A templom 144 esztendős toronyórája ritkaságnak számító pontossággal működik a mai napig is. Utunkat folytatva Marosvásárhelyen is tartunk egy kisebb pihenőt. Érkezés az esti órákban, szállás elfoglalása majd a kellemes vacsora után közös meditációval hangolódunk a másnapi nagy közös ünnepre.

2.nap: Részvétel a Kárpát-medence és a világ magyarságának legnagyobb ünnepén, a Csíksomlyói Pünkösdi Búcsún, ahol minden évben több százezren vesznek részt. Ma már egyre inkább az összmagyarság ünnepévé válik vallási hovatartozásra valló tekintet nélkül.
12.30 órakor kezdődik az ünnepi program, mely a Kissomlyó – Nagysomlyó hegy közötti térségen a szabadtéri oltárnál lesz megtartva. Először még megnézzük a Kegytemplomot, melynek főoltárán látható a fából faragott csodatévő Mária kegyszobor. Közös imával köszöntjük a Csíksomlyói Máriát kérve áldását nemzetünkre és saját személyes életünkre. Aztán végigjárjuk a Jézus hágót és megpihennünk a Salvatore - kápolna kőkeresztjénél, majd közösen részt veszünk az Ünnepi programon. A napi program második részében megnézzük a Csíkszeredai Mikó-várkastélyt, valamint Kelet-Európa legnagyobb Krisztus-szobrát a Farkaslaka feletti Gordon-hegyen. A 20-méter magas alkotás egyben kilátó is. Innen tovább indulva meglátogatjuk Tamási Áron író egykori szülőházát, mely ma múzeumként működik, valamint ha időnk engedi Gyergyószentmiklóson megnézzük a Both várának romjait, melyet a Rákóczi szabadságharc alatt leromboltak a császáriak. A vár csúcsáról az egész környék áttekinthető, mely lehetőséget ad arra is, hogy közösen megcsodáljuk és töltekezzünk a naplemente energiájában. A vár közepén álló kis kápolnát is megnézzük majd visszatérés a szálláshelyre, vacsora, és szabad program.

3.nap: Reggeli után a Gyergyószentmiklósi ortodox templomban megtekintjük a Könnyező Mária képet, majd kirándulást teszünk a Korondi-Likas-kőhöz. A Likas kőhöz érdekes legenda fűződik, mely egy tündérpárral kapcsolatos. A kő közepén egy szabályos karvastagságú lyuk látható. Ha beállunk a kőkör középpontjához és megérintjük a követ, érezhetjük az energiaáramlást. Ha elcsöndesedünk és hagyjuk, hogy a kő beszéljen hozzánk csodálatos élményekkel gazdagodhatunk. Ezért, akik ellátogatnak a Likas-kőhöz megérezhetik a tündérek hátra maradt energiáját. A csodálatos természet békéje alatt és a tündérek energiájában közös meditációt végzünk, ahol Földanyát és a természet szellemeit szólítjuk meg. Ezt követően Parajdra utazunk a híres sóbányához, aminek a bejáratától helyi járatos buszok” viszik le a bánya mélyére a látogatókat. A sóbánya mélyén több órát eltöltünk, hogy érezzük jótékony hatását, megpihenünk, feltöltődünk. A bányában kápolna, játszótér, étterem, kávézó, kiállító terem gondoskodik arról, hogy a lent töltött pár óra gyorsan elteljen. Innen tovább megyünk és megmártózunk a Székelyföld Balatonjában a Medve-tóban, hiszen lelkünk feltöltődése után testünknek is szüksége van a megújulásra a töltekezésre. A Medve-tó különlegességét az adja, hogy vize tömény sóoldat, melynek felszínére egy vékony édesvíz réteg terül, ami meggátolja a víz függőleges kicserélődését. Ettől vize a napmelegtől fokozatosan felmelegszik. A víz sótartalma a mélységgel együtt növekszik, ezzel párhuzamosan a hőmérséklete is nő (nyáron 22-32 fok). A tó vize, valamint a benne található iszap reumatikus és női betegségeket gyógyít. Olyan magas a víz sótartalma, hogy nem lehet benne elsüllyedni sósabb, mint a Holt-tenger és nagyon jó hatása van az ember egészségi állapotára: egy 30 perces só fürdő salaktalanító hatása megfelel egy három napos böjtnek. A fürdőzés után visszamegyünk a szállásra majd kellemes vacsora mellett, beszélgetéssel zárjuk a napot.

4.nap: Reggeli után indulunk hazafelé. Jó idő esetén kirándulás a Tordai-hasadékhoz: Jókai Mór egyik regényében így ír róla: ,,….több száz lábnyi magas: a világ legnagyobb diadalíve-egy geológiai talány.”
Az idő függvényében egy kis pikniket is beiktathatunk és egy rövid meditációban még magunkba szívjuk ennek a csodálatos helynek az energiáját. Mielőtt átlépjük a határt, Körösfőn megállunk és mindenkinek lehetősége lesz, hogy a népművészek utcájában még vásároljon az otthoniaknak.
Hazaérkezés a késő esti órákban.

Engedjétek meg, hogy egy pár gondolatot megosszak veletek és a Szűzanya hívását is átadjam.

Ez a szép tartalmas program nemcsak fénymunkási feladatok elvégzésére kér bennünket, hanem a test-lélek-szellem, valamint energia-testünk megújulását is támogatja. Hiszen többen érezzük, hogy ez a több éves fáradhatatlan energetikai munka néha kikezdi a testünket, lelkünket, erőterünket, ezért szükség van arra, hogy pihenjünk, szórakozzunk, ünnepeljünk. Arra kérnek a szellemi mesterek, hogy engedjük meg, hogy a Föld Anya gyógyítása mellett mi is gyógyuljunk.

Spirituális feladat: A Föld Anyával való kapcsolat megerősítése és kristályrétegeinek megtisztítása, a bolygó kozmikus tudatháló erővonalainak tisztítása és az emberi kollektív tudatemelése.
Ezzel nemcsak önmagunkat támogatjuk, hanem az egész bolygón élő valamennyi Emberi Lényt. A Kozmikus tudathálón olyan gondolati lenyomatok találhatók, melyeket a bolygón élő emberek gondolatai érzelmei hoznak létre /természeti katasztrófa, földrengés, árvíz, csoportos tragédiák, karmikus energia lenyomatok, és ezek nagyban befolyásolják érzelmi, gondolati valamint tudati fejlődésünket. A szorosabb energetikai kapcsolat kiépítése a földel most minden fénymunkás feladata. Röviden Fényt lapátolunk!

Pünkösdi Jelenlét Üzenete:
A jelenkor nagy változásai mindenkit megérintenek, legyen az ezoterikus vagy vallási szemléletű. Mindaz, amit megtapasztalhatunk jelenlegi világunkban akármennyire is érthetetlen, bizonyos szinten egy közös cél érdekében történik. Ahhoz viszont, hogy e változó létet elfogadjuk, békében és szeretetben tekintsünk a mostani eseményekre, szükséges hogy szívünkben hazatalálva Isteni önmagunkhoz való kapcsolódásunkkal erőt, hitet és szeretetet nyújtsunk magunknak és környezetünknek. Valamikor az ember olyan békében és szeretetben élt, ahol érezhette saját Isteni részének erejét, bölcsességét, fényét, vagyis összhangban volt a Teremtő Forrással. Ahhoz, hogy újból önmagunk lehessünk, vissza kell, hogy állítsuk azt a szeretet központú világot, melyért valamennyien itt vagyunk. Az erőforrás, ami bennünk van hívhatjuk a Szentlélek energiájának a Hatalmas ÉN VAGYOK Jelenlétnek, a Kegyelem Erejének és Megbocsájtás Lángjának most az „Új Energia” által újra életre kelt. Csíksomlyó hegyén több ezer ember szíve nyílik meg, hogy kiárasszák ezt a Szent Erőforrást tudatosan vagy éppen tudattalanul, de a közös szándék létre hozza minden szívben a megnyílást, és így minden emberben élővé válik az Isteni Szikra.
A Szentlélek kiáradása egyben képviseli spirituális szabadságunkat, és a spirituális erőnket is.
Hatása abban mutatkozik meg, hogy szívünkben megnyílva felszabadíthatjuk magunkat és így képessé válunk, hogy a neheztelés súlyát, a megbántás terheit szívünkből kitöröljük és helyébe a kegyelem, a tolerancia a megbocsátás és az együttérzés lépjen.
A Szentlélek energiája nagy segítség a jelen kor változásának időszakában, hiszen megtisztít bennünket a negatív energiáktól és segít visszaállítani Isteni tudatunk teljességét és támogatja DNS-ünk aktívvá válását. A Pünkösdi Ünnep, mely az összmagyarság nagy ünnepe, a Szentlélek, a Kegyelem, a Megbocsájtás áldásos erejét éleszti újjá bennünk. Ott Csíksomlyó hegyén egyszerre több ezer magyar testvérünkkel együtt áraszthatjuk ki szívünkből ezt az Átalakító Szent Lángot, mely egész Nemzetünk, Bolygónk további megújulását támogatja, valamint, hogy a régi és az új korszak békével egyesüljön.
Minden útnak van egyfajta spirituális és lelki része. Csíksomlyó a Lélek és a Szív üzenetét hordozza. Mária Anya jelenléte ezt erősíti. A program spirituális részében hallható lesz Mária Anya Lelki Tanítása médiumon keresztül.

SZŰZANYA HÍVÁSA:

,,Kedves Gyermekeim, amire hívlak benneteket, saját szívetek és lelketek belső világát ébreszti újjá és Isteni lelketeket táplálja. Minden, amit szívetekkel összhangban tesztek, nagy támogatás abban, hogy világotok békés legyen és a szeretet egységévé váljék. Várlak Benneteket, hogy testben és lélekben megújulva térhessetek majd vissza a hétköznapi életetekhez és magatokkal vigyétek az itt élő emberek hitét és szeretetét."

Szeretettel Várok mindenkit, erre csodálatos utazásra! Az utazást a jókedv a zene és az igazi testvéri szeretet teszi még hangulatossá. Honnan tudom? Hogy minden évben ezt érzem Csíksomlyóval kapcsolatban.
Nem Romániába megyünk, nem katolikus misére megyünk, hanem TÜNDÉRORSZÁGBA HÍVLAK BENNETEKET!!!

Mária Anya szeretete, támogasson döntésetekben!

,,Ne felejtsük el, hogy a szent helyeknek szükségük van időnként a tisztításra és a szeretet világosságával való feltöltésre – tehát ahogy mondani szokták: a legoptimálisabb, ha "szent időben, szent helyen" vannak ott a Fény Követei, hogy a Földanya "fény-érhálózata" megtisztuljon. A fénymunkás feladata nem csak az, hogy képekkel örvendezteti meg magát, hanem tesz azért, hogy azok az energiák aktiválódjanak, amelyek hatással vannak a megújulásra.

Légy mindig a megfelelő helyen a megfelelő időben”.
" Kryon

A programok az időjárás függvényében módosulhatnak, lebonyolítási sorrendjük felcserélődhet!

Utazás különjáratú légkondicionált autóbusszal.

Részvételi díj:
34 ezer Ft. + 70€/fő
(az Eurót a buszon fogjuk beszedni)