Lányom tizenhét éves, és életében először szerelmes. Örültem, amikor meghallottam, hogy a fiú érettebb nála, megvan már a diplomája, dolgozik, eltartja magát, és komoly felfogása van az életről. Örültem is, és féltem is. Pedig akkor még nem sejtettem, hová fajulnak a dolgok.

Örültem, mert nagyon nem akartam, hogy Mari egy vele egykorú fiúba habarodjon bele, aki még számolatlanul habzsolja a lányokat, nem akartam, hogy olyasvalakinek adja oda a szüzességét, aki tapasztalatlan, és nem is tudja értékelni ezt. Nem akartam, hogy az első, egész életére kiható élménye negatív legyen.

Attól is féltem, hogy valami tiniszerelem hatására drogok, alkohol közelébe kerül majd. Józsi nem ilyen. Nem dohányzik, nem iszik, már 25 éves, tanári diplomája van, bár nem a pedagógus pályát választotta. Volt egy komoly kapcsolata is, ami négy évig tartott, szóval nem egy kicsapongó srác.

Amikor Mari először mesélt róla lelkendezve, együtt örültünk az örömének. Nem siettettem az ismerkedést, de már nagyon kíváncsi voltam Józsira. Mari néhány hét után fel is hozta bemutatatni, de akkor csak egy kézfogásnyi időnk volt, már mentek is tovább valami kulturális programra.

Örültem, hogy a lányom jó kezekbe került

Első látásra szimpatikus volt a srác, magas, jóképű, értelmes, intelligens. Úgy éreztem, hogy ami miatt az utóbbi években aggódtam, most megoldódott, a lányom jó kezekben van.

Igen ám, de ahogy teltek a hetek, hónapok, egyre több olyan dolog történt, ami nem tetszett nekem. A lányom egyre gyakrabban jelentette be, hogy nem alszik itthon, mert Józsinál sokkal jobban érzi magát, mint ebben a cirkuszban, ami nálunk folyik. Nem tudom, miért érzi hirtelen cirkusznak az otthonát, tény, hogy van két féltestvére, akik folyton randalíroznak, veszekednek, húzzák egymást vagy a zenét ordíttatják.

Az is tény, hogy a két kiskamasz fiú mellett folyton fut a lakás, nálunk mindig van elmosogatni való a csapban, mindig hegyekben áll a vasalatlan, a szennyes kosár is folyton tele van. De ettől még rendesen, tisztán, szépen élünk. Ráadásul Marinak van saját szobája, ahová bármikor elhúzódhat. Rosszul esett, hogy azt mondta az otthonáról, hogy cirkusz.

Forrás: kiskegyed.hu