A Szombat esti láz zsűritagja és férje is egyetért abban, hogy a komfortérzet miatt igenis praktikus, ha egy pár külön hálószobában alszik, az intimitásra pedig egyáltalán nincs rossz hatással ez az egyre inkább elterjedő együttélési forma. A színésznő annak idején férje horkolása miatt döntött a "különköltözés" mellett, de végül nem bánta meg a dolgot.

- Több oka is van annak, hogy így alakult. Egyrészt ő horkolt, másrészt pedig én sokkal jobban szerettem kimenni a kiskutyámmal aludni a másik szobába, és végül ott ragadtunk. Így őt és magamat is hagytam nyugodtan a saját világában - ez nálunk már húsz éve így van. A tökéletes kapcsolatnak tehát az a titka, hogy hagyni kell a másikat - idézi a színésznőt a Hír24.

- Sokkal jobb! Így örömmel látja az ember a másikat reggelente, mindennap újra egymásba tudunk szeretni. Persze nem azt mondom, hogy mindenki aludjon külön. Amikor fiatal voltam, én is mindig kerestem a szerelmem társaságát, és minden este kifliben aludtunk - idézi Cilit az Új Ász.

Forrás: Stop.hu