Caramel saját neve fényezése helyett szimpla kíváncsiságból ült be a Voice mesterei közé. A műsor által mégis tovább nőtt a népszerűsége, igaz, kriti­zálóinak tábora is.

– Volt, amikor picit rosszabbat is tett a karrieremnek a Voice, mint vártam. Előtte soha nem voltam megosztó személyiség, a döntéseimet viszont elég erőteljesen kritizálta a közönség.

Ez nekem is furcsa volt, de ha még egyszer kellene, ugyanígy döntenék. Fogalmam sincs, hogy a Voice mennyit hozott sikerben, valamit biztos, hiszen folyamatosan képernyőn voltunk – magyarázta Caramel, aki jelenleg az új lemezével és egy tizenkét állomásos turné előkészületeivel foglalkozik.

– A tavalyi koncertkörutam sportcsarnokokban volt, most viszont még több emberhez jutok el, mert az ország legnagyobb városainak szabadtéri helyszínein lépek fel. December 7-én pedig ismét önálló koncertet adok a sportarénában – vázolta terveit Caramel.