A házaspár betér egy párizsi étterembe.
- Mit gondolsz, milyen lehet itt a csiga? - kérdezi a nő.
A szomszéd asztaltól átszól egy férfi:
- Olyan, mint máshol, csak itt pincérnek van öltözve, asszonyom!


A szőke nő csomagol.
- Hát, te meg hová készülsz? - kérdezi a férj.
- Tudod, van a trópusokon egy sziget, ahol a nők minden egyes szeretkezés után kapnak ajándékba 20.000 forintot.
- Na, oda én is elmegyek, mert baromi kíváncsi vagyok, hogyan jössz ki a havi 20.000 forintodból!

- Hé, Gazsi! Hol loptad azt a lovat?
- Dehogy loptam én, instálom! Csak találtam az úton négy patkót, hát nem rá volt szögelve ez a nagy dög?

A nagyon szőke beszélget egy nénivel a metrón:
- Tudja kedveském, én már több, mint 25 éve metrózom.
- Jesszusom! Hát hol a bánatban tetszett felszállni?

Öreg székely ül a kocsmában egy nagy, nedves folttal a nadrágján. Odamegy hozzá Áron.
- Tamás bátyám! Csak nem összehugyozta magát?
- De biz’ a! Tegnap este ő nem akart dolgozni, ma meg én nem segítek neki!