A Mama papírjait mutatja Győzike (Blikk)

Győzike nagymamája, Maris mama (†79) dédunokáinak, Evelynnek és Virágnak három házat vett, közjegyző előtt tanúsította, hogy 196 millió forintot készpénzben adott az évek alatt, s a végakaratában is kedvenc unokáját jelölte meg örököseként. Legalábbis ezt állítja a showman az ügyészségre eljuttatott vallomásában, amit az adócsalási ügyében tett.

Győzike ellen 22,2 millió forint értékű adócsalási per zajlik, amelyben azzal vádolják a roma showmant, hogy az RTL Klubtól kapott fizetését nem tüntette fel bevételként az éves adóbevallásaiban, s ezáltal járulékokat sem fizetett utána - emlékeztet a blikk.hu.
Győzi váltig állította, hogy egy fillért sem kért a tévés szereplésért, de hogy akkor miből élt nagylábon az elmúlt években, azt titokban tartotta, még a bíróságon sem mondta meg soha az okát.
Egészen mostanáig. Merthogy elképesztő magyarázattal szolgált az ügyészségnek a három hatalmas házát, a luxuskocsikat és a fényűző életvitelt illetően.

– Hosszú betegség után éppen egy éve meghalt anyai nagyanyám, Maris mama. Én voltam a kedvence, már gyerekkoromban is csak ő hitte el, amikor mondogattam: híres leszek! Beát se anyám, se apám nem kedvelte, mert mást néztek ki nekem, így amikor udvarolni kezdtem, a nagyihoz költöztem.
Szüleim ki is tagadtak, amikor feleségül vettem Beát, de a mama mellettünk maradt, folyamatosan pénzelt, segített minket – mesélte Győzike.

– Evelyn születésekor Nógrádmegyerben vett a pici lány nevére egy vadonatúj házat, oda költöztünk a babával. Később beteges lett szegény, ezért Hajdúszoboszlóra járt a gyógyvíz miatt, itt vett öt évvel később egy másik házat Evelynnek.

Amint megszületett Virág, azt mondta: neki sem lehet kevesebb, ezért megvásárolta nevére Salgótarjánban a későbbi Győzike-villát, a mama szerint ez kitett kettőt. Ez tíz éve történt, vagyis szó sem lehetett adócsalásról – szögezte le határozottan Győzike.