Bár csak szurkolni indult az 1 perc és nyersz! castingjára, végül két millió forintot nyert a népszerű televíziós vetélkedőn a kecskeméti Koroknai Józsefné Icuka. 
 
– A fiam és a menyem jelentkeztek az RTL Klub játékára, én csak drukkolni mentem velük tavaly júniusban – mesélte a katonatelepi nagymama. – Amikor azonban nem sikerült nekik a próbajáték, a producer engem is próbára tett a harisnyás feladattal. Sikerrel jártam, így két hónapom volt arra, hogy felkészüljek a játékra. Részt vettünk egy négynapos tréningen, ahol bemutatták nekünk a feladatokat, majd egyénileg gyakoroltunk. 

18 évig 30 kilós ládákat emelgetett Ilona zöldségboltjában, ezért úgy érezte, meg se kottyan majd neki a felkészülés. Fia és menye voltak a trénerei, szigorúan fogták, hogy minden flottul menjen a nagy napon. A tavaly augusztusi játék ezen a héten, március 27-én került adásba.

Bár Ilona még sohasem vett részt tévés játékon, családtagjai többször próbára tették már szerencséjüket. Fia tavaly 3,86 milliót nyert a Széf-ben, menye a Szerencsekerék révén egy könyvutalvánnyal lett gazdagabb. Keresztlánya kipróbálhatta, milyen a mélybe zuhanni a Maradj talpon! című vetélkedőbe, most pedig az 58 éves katonatelep nagymama bizonyította ügyességét Sebestyén Balázs műsorában.

Sikerrel vette az egykezes (papírzsebkendős) mutatványt, a golyócsapdát, majd másodszorra sikerült a fitt nagymamának a lufi tornádó. Profi focistához illő stílusban oldotta meg csizma az asztalon című feladatot, majd az ötödik szinten, az utolsó másodpercben teljesítette a kupakolás elnevezésű golflabdás próbát. Végül pedig karate bajnokokat megszégyenítő gyorsasággal, mindössze 15 másodperc alatt oldotta meg a polip (vizes palackok és szalagok) játékát, amivel kétmillió forintot nyert.
 
–  Bár maradt két életem, nem is gondoltam arra, hogy tovább menjek – árulta el nekünk Ilona, akiért fia és menye mellett édesanyja, a háttérben pedig kétéves unokája is szurkolt a felvételen. – 58 éves vagyok, volt egy balesetem, ezért azt hiszem, a maximális teljesítményt hoztam ki magamból. Bár hihetetlen stressz volt a közönség és a kamerák előtt végrehajtani a már ismert feladatokat, életem egyik legnagyobb élménye volt a játék. A nyereményből szeretnék elutazni, egy kis autót venni, és természetesen családomnak is jut majd a kétmillióból. Ha pedig elfogy, lehet, hogy újra próbára teszem magam…

Forrás: baon.hu