A József Attila Kör Irodalmi Egyesület (JAK) és a Debreceni Református Hittudományi Egyetem Hallgatói Önkormányzata 2011. november 29-én (kedden) 17.00-tól sok szeretettel várja Önöket a Debreceni Református Hittudományi Egyetem Társalgótermébe, Krusovszky Dénes költői estjére. Az est moderátora dr. Ferencz Árpád, a Debreceni Református Hittudományi Egyetem oktatója lesz.
Krusovszky Dénes Junior Prima díjas költő, irodalomkritikus, szerkesztő, műfordító 1982-ben született Debrecenben. Egyetemi tanulmányait 2000-ben kezdte meg az ELTE Bölcsészettudományi Karán, magyar szakon, majd 2003-tól összehasonlító irodalomtudomány, 2004-től pedig esztétika szakon is a kar hallgatója volt. Alapító tagja volt 2005 és 2009 között a Telep Csoportnak, szerkesztette a megszűnt Puskin Utca folyóiratot. Jelenleg az Ex Symposion szerkesztője. Kötetei: Az összes nevem (2007), Elromlani milyen (2009), A felesleges part (2011). A JAK elnökségi tagja, a JAK világirodalmi sorozatának szerkesztője.
Dr. Ferencz Árpád, a teológia doktora, református lelkész 1972-ben született Bánffyhunyadon. Tanulmányait a Kolozsvári Egységes Protestáns Teológiai Intézetben és a Protestáns Teológiai Intézet Nagyszebeni Tagozatán végezte. Továbbá a Zürichi Egyetem Teológiai Fakultásán tanult a HEKS és a Reformierte Kirche Baselland ösztöndíjasaként. Ekkor fejezte be disszertációját, amelyet végül 2003-ban védett meg a Zürichi Egyetemen. 1997-2000 közötti időszakban a kolozsvári Babeş-Bolyai Tudományegyetem Református Vallástanárképző karán tanított. 2005 óta a Debreceni Református Hittudományi Egyetem Szociáletikai Tanszékén tanít adjunktusi minőségben.

A József Attila Kör 1989 óta tevékenykedik fiatal írókat, költőket, kritikusokat, irodalomszervezőket, irodalomtörténészeket, szerkesztőket, műfordítókat tömörítő érdekvédelmi szervezetként. A JAK a hazai és határon túli magyar irodalom és kulturális élet érdekében szakmai programokat és a nagyközönségnek szóló irodalmi, kulturális rendezvényeket szervez, könyvek és folyóiratok kiadásával foglalkozik, valamint szerepet vállal a szakmai döntéshozó fórumok munkájában.

A program a Debreceni Református Hittudományi Egyetem Hallgatói Önkormányzatának támogatásával valósul meg.