Két tanárral utazott négy magyar diák Dániába, ám érthetetlen módon elvették tőlük a szabvány kézipoggyászt. Amikor visszakapták, az összes készpénzük hiányzott. Az ügyben már a rendőrség is nyomoz.
Felháborító történetet osztott meg a ripost olvasója, akinek fia egy uniós konferenciára utazott a Ryanair légitársaság gépével Dániába. Szeptember 28-án indult négy tanuló két kísérőtanárral Ferihegyről Koppenhágába, ám az utazás végül kellemetlen véget ért.
Szabványméretű kézipoggyásszal mentek a gyerekek, köztük a fiam is, de a felszállás előtt mégis azt mondták, hogy nem vihetik fel a gépre, le kell tenniük a lépcső mellé. Utólag visszagondolva ez azért is furcsa, mert mindenhol átengedték őket a csomaggal - emlékezett vissza a történtekre a háromgyermekes édesanya, aki álmában sem gondolta volna, hogy végül a rendőrségen kell kikötnie.
Az utazással nem volt gond, ám amikor a fiam kinyitotta a csomagját, megdöbbenve tapasztalta, hogy hiányzik minden pénze. Sajnos az osztálytársát is ugyanígy kifosztották: csak a magyar forint, az euró és a dán korona tűnt el - panaszkodott a fiatal édesanya, aki szerint több mint százezer forinttal rövidítették meg a gyerekeket. Az ügy érdekessége, hogy az összes poggyász át volt túrva, ám semmilyen más érték (laptop, telefon) nem tűnt el. A csomag leadása és felvétele közt pedig kizárólag a Ryanair alkalmazottai nyúlhattak hozzá...
Azonnal bejelentették az esetet
Több órán keresztül tartott, míg a pénzek rejtélyes eltűnését be tudták jelenteni Koppenhágában, végül három papírral távoztak a magyar diákok a tanárokkal. Később a Ryanair internetes oldalán is próbálták rögzíteni az esetet, ám érdekes módon minden esetben hibát jelzett az internetes felület.
Egyáltalán nem sikerült bejelentkezni, de van egy általános reklamációs felület, ahol a tanárnő végül leírta az esetet. A panaszt pedig továbbították a központi irodába kivizsgálásra, állítólag 15 napon belül válaszolnak - mondta a olvasónk, aki megtette a kellő lépéseket a Ryanairrel szemben Magyarországon is.
Időközben megérkezett a hivatalos válasz is a Ryanairtől. A légitársaság szerint mindig az utas felelőssége, ha a kézipoggyászban tárolt értékes tárgyaknak és készpénznek lába kél.
Sajnálatunkat fejezzük ki a történtek és az okozott kényelmetlenségek miatt - írta a Ryanair ügyfélszolgálata.
0 Megjegyzések