A Bors beszélt azzal a Teréz körúti hajléktalannal, aki a robbantás napján tűnt el megszokott helyéről, a detonáció helyszínéről. Megtudták, hogy a tettes olyan hátizsákot használt, amilyet három hónapja elloptak tőle.
Interjút adott a Borsnak az a hajléktalan, aki 16 éve él abban a Teréz körúti kapualjban, ahol a robbantás történt. Varga Pál a lapnak elmondta, "három hónapja ellopták innen a hátitáskámat, ezt a rendőrök is tudják. Azt mondták, a robbantó pont ugyanolyat használt. Túl sok a véletlen egybe­esés. Az én hátizsákom, az én helyemen."

A rendőrök először vasárnap reggel hallgatták ki Pált, legalább három órán át. Aztán hétfőn újra, és szerdán is bevitték, akkor DNS-mintát és ujjlenyomatot is vettek tőle. Emellett a járőrök is rendszeresen megállnak egy pár szóra, ahogy épp ottjárttunkkor is történt.

A hátizsák DNS-mintáit a rendőrök feltehetően összevetik majd a robbantáshoz használt táska maradványaival. Varga Pál ismét rácáfolt a pletykákra, miszerint aznap küldték el a robbantás helyszínéről

"Három hete el sem mozdultam innét, higgyék el! De két hete alig ettem, napok óta nem aludtam. A szállósok tudták, pén­tek este kijöttek és szinte könyörögtek, menjek velük. Olyan rosszul voltam, hogy végül mentem. Nem igaz tehát a legenda, hogy a robbantás előtt küldtek el a helyemről." – magyarázza Pál. Az 50 éves férfit nagyon sokan ismerik a környéken, többen is megállnak beszélgetésünk alatt, miben tudnak neki segíteni. A két sérült rendőr, A. Szabina és V. László is gyakran váltott szót vele. Pált megrázták a történtek.

"Mindketten nagyon kedvesek. Biztos vagyok benne, aznap is jöttek volna hozzám, de nem voltam itt – rázta a fejét.