Veszélybe került a vonal teljes körű felújítása.
Ha nem nő a 3-as metróvonal infrastrukturális felújítására szánt keret, akkor az állomásokra nem jut pénz - közölte a főpolgármester.

Tarlós István azt mondta, ha 140 milliárd forint marad a plafon, akkor el kell hagyni az állomások felújítását. Az utóbbira beérkezett ajánlatok olyan magasak, hogy erre nincs fedezete a fővárosnak és a BKV-nak. A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium pedig arról tájékoztatott, hogy a kormányzat nem fogja tudni jóváhagyni a felmerülő többletköltség-igényeket - ismertette a főpolgármester.

Az Index írta meg a héten, ha kiemelik a metrófelújításból az utaskomfort-növelő, akadálymentesítő elemeket, Brüsszel nem fogja támogatni a 3-as metró felújítását, és a kormányzati támogatás is bizonytalanná válhat. A felmerült többletköltségek miatt pedig lefeleznék a beruházást: csak a síneket és kocsikat újítanák fel, az állomásokat nem.

A 3-as metró felújításának költségeire több mérnöki becslés is született. A különböző elemek (például liftek) beszámításával egészen 160-180 milliárdosra szökött fel a becsült költség, az eredeti 120 milliárdos becsléshez képest - írta a portál.

A Népszaváról is lemondott az MSZP

Kozmikus hangzás a MomKULT színpadán

Szökésének titkairól vallott a Viszkis

Szigetszentmiklósi botrány - atrocitások érik a szülőket

A túl sok munkával járó stressz miatt kapott amnéziát egy asszony