„Már lemondtam az anyaságról, amikor csoda történt velem.”
Az énekesnőt már tavalyi esküvője óta faggatták rokonok, ismerősök arról, mikor érkezik a baba. Eleinte ez jól is esett, de idővel nagyon fájt ez a kérdés, hiszen ők várták a legjobban, hogy végre pozitív eredményt mutasson a terhességi teszt.

Egy idő után már tolakodónak érezte a kérdezősködést, és mások nem tudták, milyen fájdalmat okoznak ezzel az ártatlan kíváncsiskodással, hiszen közben Zsuzsi kivizsgálásokon is járt. Szerencsére mindent rendben találtak, de csak nem jött a baba.

– Még termékenységi serkentő méhpempőt is ettünk mindketten – mesélte Zsuzsi, aki azt is elárulta, hogy egy álterhesség is tovább tépte a szívében lévő sebeket. Azt hitték, hogy várandós, el is újságolták a hírt a szüleiknek, aztán később kiderült, hiába reménykedtek.

– Sírtam, és Gábor is megkönnyezte azokat a napokat.

Már-már lemondott arról, hogy sikerülhet…

Pedig már fiatalon azt hittem, huszonévesen lehetek anyuka, így határtalanul boldog vagyok, hogy tízéves késéssel végre teljesült ez az álmom – meséli Zsuzsi a Story-nak. – Mindig is olyan férfitől szerettem volna babát, minit ő, akinek gyerekében remélem, viszontlátom a mosolyát, a humorát, a mozdulatait, a szerelmet.

És akkor, amikor elengedték a görcsösséget és nem akartak már mindenáron babát, és szívből szerelmeskedtek, végre sikerült.

– Emlékszem, csak megszokásból vettem terhességi tesztet, és egyik reggel zuhanyozás után majdnem automatikusan ki is dobtam, amikor észrevettem a két erősen virító csíkot. Az örömömet nem is mertem szavakba foglalni.

Mára már túlvannak a genetikai teszten is, és kiderült, a baba makkegészséges. Zsuzsi most mer igazán hinni abban, hogy márciusban kezében tarthatja majd a babájukat.