Feldúltan reagált a felröppent pletykákra. Meglepő kijelentést tett.
Néhány napja megállás nélkül arról cikkezik a magyar sajtó, hogy rendkívül különösen viselkedik Gáspár Evelin. Egyszerűen eltűnt a közösségi oldalakról. Hosszú napokon keresztül nem adott életjelet magáról.Ráadásul sokakat kétségbe ejtette Győzike nagyobbik lányának legutóbb feltöltött képe is. Az okokat találgatták. Még a szakítás gondolata is felmerült.

„Rájöttem, hogy nem az Instagramból áll az élet. Ennél sokkal fontosabb dolgok is vannak a világon”– kezdte a -nak Evelin, aki reagált a szakításáról felröppent pletykákkal kapcsolatban is.

Nem érdekel, hogy mit találnak ki a kapcsolatomról a különböző médiumok. Nem foglalkozom a mocskolódásokkal. Nem azért tűntem el, mert megromlott a viszonyom a párommal. Azért szívódtam fel, mert van életem.

"Régen azért hívogattak, mert túl sokat posztoltam a fogyásomról, az életemről. Most meg azért, mert nem rakok ki semmit. Mindig megtalálnak valamivel. Betelt a pohár. Nem fogok címlapot szolgáltatni senkinek sem” – fakadt ki Győzike nagyobbik lánya.