Sarka Kata nagyon bevállalós volt, amikor úgy döntött, igent mond Havas Henrik felkérésére és szerepel a tévés legújabb műsorában. Ahogy azt sejteni lehetett ugyanis, Havas simán belekérdezett a sztáranyuka és férje házassági válságába. A részletek!
Ha új párra találnak, elválnak

A 29 éves Sarka Kata igent mondott Havas Henrik felkérésére, így ő volt új műsora, a Henrik Angyalai első vendége. Aki ismeri a tévést, jól tudja, hogy nem éppen visszafogottságáról híres, így egyértelmű volt, hogy a válásról is kérdezni fog. A maga házassága tényleg tönkrement? - kérdezte Havas minimálisnak mondható tapintatossággal.

Ha új párra találnak, elválik a Hajdú-Sarka házaspár

"Nagyon furcsa erről beszélnem, olyan, mintha álmodnék, hogy mindez velem történik. Valóban tönkrement a házasságunk, és bár most azt mondom, nem gondolkodom a válási papírok benyújtásán, mégis felkészültem arra, hogy egyedülálló anyukaként boldo­guljak. Amikor megszületett a fejemben a gondolat, hogy ez nem fog működni, akkor rákapcsoltam, és elkezdtem felépíteni a saját életemet úgy, hogy ma­gamnak és a gyerekeknek biztos egzisztenciát tudjak teremteni. Most már kész vagyok, saját magam intézem a dolgaim, új vi­lág nyílt meg előttem" - válaszolta Kata.

Nem látja magát egy másik férfi oldalán

Sarka Kata csupán 19 éves volt, amikor elhagyva a szülői házat összeköltözött Hajdú Péterrel, akivel sokáig tényleg nagyon-nagyon szerették egymást, ezt mindenki láthatta.

"Bár hangsúlyozom, hogy még nagyon nincs itt az ideje, elképzelésem sincs, hogyan kell ismerkedni, nem látom magam egy másik férfi oldalán,azt sem tudom, hogy kell randizni" - tette hozzá a műsorban a sztáranyuka.

Sarka Kata nem tudja, hogyan kell randizni

"Nagyon rosszul érzem ma­gam, hi­szen a családunkban még sohasem volt válás. Nálunk arany- és gyémántlakodalmakat ül­nek. Borzasztó csalódott vagyok, hogy ne­kem nem sikerült összetartanom a családomat. Ahogy a műsorban is elmondtam, en­nek ellenére még nem nyújtjuk be a válási papírokat, de az nem is változtat semmin. Talán ennek az ideje majd akkor jön el, ha Petinek vagy nekem lesz valakim, akit vállalunk a nyilvánosság előtt. Részemről ez még el­képzelhetetlen" - nyilatkozta Kata a műsor után a Borsnak.

Sarka Katának időre van szüksége - Hiába beszélgettek, nem tudtak kibékülni Hajdú Péterrel
Sarka Kata a Ripostnak adott interjújában árulta el, bár próbáltak beszélgetni Hajdú Péterrel a gondjaikról, az nem vezetett célra. A sztáranyuka hozzátette, a jelenlegi helyzetnek két végkimenetele lehet.