Fördős Zé már nem szingli! Az RTL Klub sztárjára ismét rátalált a szerelem, persze Zé leszögezte, még csupán a kapcsolatuk elején járnak, ám úgy tűnik, minden a legjobban alakul kettejük között.
– Nem olyan rég, két-két és fél hónapja jöttünk össze Martinával. Ő is az RTL Klubnál dolgozik, és érdekes, hiszen már többször összefutottunk a székházban, de elmentünk egymás mellett. Szóval azt kell mondjam, sorsszerű volt a találkozásunk, hiszen a megismerkedésünk előtt sosem beszéltünk – emlékezett vissza Zé, aki azt is elárulta, hogy már az első alkalom után tudta, hogy komolyabbra fűzik a szálakat Martinával.

Martina és Zé nemrég Szicíliára utazott együtt feltöltődni

– Valójában a Farmnak köszönhető, hogy együtt vagyunk. Mentünk Szlovéniába, és szólt a sofőr, hogy lesz még egy stábtag, akit viszünk. A háromórás utat végigbeszélgettük, majd amikor kiszálltam az autóból, már tudtam, hogy nekem kell ez a lány! Olyan gyors és kölcsönös volt az egymásra kattanás, hogy nem volt kérdés, ennek még lesz folytatása. A kapcsolatunk első része a forgatások alatt zajlott, és megmondom őszintén, egy ilyen kis, összezárt közösségben nehéz volt diszkrétnek maradni. Persze nem vertük nagydobra, hogy együtt vagyunk, de szép lassan elterjedt a stábban.

Zében egy pillanatig sem merült fel, hogy titkolni akarja a kapcsolatát, ám mivel kedvese nem közszereplő, így kivárták a megfelelő pillanatot.


– Most, hogy már nem vagyok szem előtt, illetve a képernyőn, eljött az idő, hogy kikerüljön rólunk egy közös kép. Büszke vagyok arra, hogy ő a barátnőm, és nem akartam titkolni. Ettől függetlenül ezután sem teregetem ki a magánéletemet, de szerettem volna vállalni ezt a cserfes, cuki, mindig vidám lányt. Már apukám és az öcsém is találkozott vele, hiszen volt bent a Street Ki­tchen stúdióban, főztem is már neki, hamarosan pedig ő lep majd meg egy vacsorával! Bár házias lány, mivel én vagyok a Konyhafőnök zsűritagja, eddig nem merte rászánni magát, hogy főzzön nekem, de most összeszedte a bátorságát, már alig várom, hogy megkóstolhassam! Próbálunk minél több időt együtt tölteni, nemrég kettesben voltunk romantikázni Szicíliában. Jó volt feltöltődni, és mivel most mind a kettőnknek sok munkája lesz, kellett egy kis lazítás.

Szerelmek szövődtek a Farmon

Bizony nem csak Zé és Martina az egyetlen pár, akik a műsornak köszönhetik, hogy megismerték egymást. Cintia és Norbi között is izzott a levegő, ám Gergő és Brigi kapcsolata példaértékű. Kapcsolatuk a műsor után is folytatódott, sőt azóta össze is bútoroztak, s közösen nevelik Brigi gyermekeit.