Dobó Ági hamarosan ismét anyai örömök elé néz, s a 27. hétben megtudta, hogy újra egy kis­fiút hord a szíve alatt. Nem tagadja, kislányt szeretett volna, de persze a legfontosabb a kicsi egészsége.
Hogyan fogadta a hírt, hogy ismét fiút vár?

– Először csalódott voltam, könnyek közt fogadtam a hírt, és ezt őszintén vállalom. Helyre kellett tennem magamban, hogy hiába vágytam egy kislányra, most nem lesz. Persze mostanra nincs rossz érzés bennem, örülök, hogy jól van a pici, hiszen ez a legfontosabb. Mindenki azt mondja, hogy lehet még lányom, de Csabával úgy döntöttünk, megállunk a két gyereknél.

Kiválasztották már a pici nevét?

– Még nincs meg a név, sőt a babakocsin és pár dolgon kívül semmi nincs még. Tavaly elajándékoztuk a fiam, Bubu összes holmiját, mondván, 4-5 évig úgysem vállalunk újabb gyermeket. Csaba ötlete volt a Benedikt név, most rajtam a sor, de még nem tudom. Annyi biztos, hogy valamilyen különleges és ritka nevet választunk. Ha kislány lett volna, akkor a Napsugár nevet kapta volna.

Szinte egyetlen percet sem pihen. Hogy bírja?

– Jelenleg építkezünk, utána költözünk, így akad teendő, illetve a saját cégemet is irányítom, és a Miss Balaton szépségversenyben is részt veszek, szóval a pihenésre tényleg kevés idő jut. De nem panaszkodom, olyan, mintha nem is lennék terhes, csak a nap végén érzem, hogy elfáradtam.