Ha úgy gondolod, hogy én bármikor is egy csöppnyit vonzódtam hozzád, hatalmasat tévedsz. Soha nem éreztem vágyat arra, hogy dolgozni menjek. Egyetlen dolog járt a fejemben, hogy pénzt keressek, méghozzá gyorsan.
Ne tévedjünk, nem könnyű pénzt, mert a pénzkeresetnek ez a módja nem könnyű. Gyorsnak gyors, igen. Mert én hamar megtanultam a trükköket, hogy te minél hamarabb elvégezd, amit el akartál, és minél hamarabb le- meg kiszállj rólam és belőlem.

Ha azt hitted, szívességet teszel nekem, ha 30 percet vagy egy órát kifizetsz, tévedtél. Azt szerettem, ha a lehető leggyorsabban eltűntél. Amikor szent megmentőnek hitted magad, mert megkérdezted, hogy egy ilyen szép lány, mint én mit csinál egy ilyen helyen, vagy amikor arra kértél, hogy feküdjek a hátamra és minden áron kézzel akartál kielégíteni.Tulajdonképpen én azt szerettem, ha te hanyatt feküdtél és hagytad, hogy minél gyorsabban tegyem a dolgom.

Ha azt gondoltad, hogy a férfiasságodat hízlalja, ha kielégítesz, akkor tudd, hogy színleltem. Aranyérmes színlelő vagyok. Annyira színleltem, hogy recepciós is majd’ leesett a székéről a nevetéstől. Mit vártál? Te voltál aznap a harmadik, az ötödik vagy a nyolcadik….

Égett a nemi szervem a túl sok síkosítótól és óvszertől, és fáradt voltam. Olyan fáradt, hogy gyakran figyelnem kellett, nehogy becsukjam a szemem és elaludjak, miközben te nyögve folytattad robotpilóta módban.

Ha azt hiszed, hogy fizettél a hűségemért vagy egy kis beszélgetésért, gondold újra.Egyáltalán nem érdekeltek a kifogásaid. Nem érdekel a feleség kismedencei fájdalma, és hogy neked nem megy szex nélkül, vagy bármi más szánalmas kifogás, amivel tőlem vásároltál szexet.

Amikor azt hitted, megértelek, és veled érzek, hazudtam. Csak megvetést éreztem, miközben valami meghalt bennem. Elvetetted bennem a kétséget. Kétséget, hogy minden ember ugyanolyan cinikus és hűtlen, mint te.

Ha a megjelenésem, a testem vagy a szexuális képességeim dicsérted, olyan volt, mintha rám hánynál. Nem láttad az embert a maszk mögött. Csak azt akartad látni, hogy egy szakadt nő vagyok megállíthatatlan nemi vággyal.

Soha nem mondtad még azt sem, amiről azt hitted, hallani akarom. Ehelyett azt mondtad, amit te magad akartál hallani. Azt mondtad, amire szükséged volt, hogy megőrizd az illúziód, és ami miatt nem kellett azon gondolkodnod, hogy lehetséges, hogy én 20 évesen ott végeztem.

Egyáltalán nem érdekelt téged az, aki vagyok. Csak egy célod volt, hogy a hatalmad megmutasd azáltal, hogy azt csinálsz a testemmel, amit akarsz.

Ha egy csepp vér jelent meg az óvszeren, nem azért volt, mert épp megjött a menstruációm. Azért volt, mert a testem egy gép, aminek nem lehet megszakítani a havi ciklusát, így szivaccsal tömtem a hüvelyem, mikor menstruáltam azért, hogy folytathassam a dolgom. És nem, nem mentem haza, miután befejeztem veled.

Folytattam a munkát, és a következő ügyfélnek is pontosan azt mondtam, amit neked. Olyannyira hajtott titeket a vágy, hogy egy kicsi menstruációs vér sem tudott megállítani…

Ha pénzért veszed a szexet, az sokat elmond rólad, az emberségedről és a szexualitásodról. Számomra ez a gyengeség jele, még akkor is, ha te összekevered valami beteg hatalommal és státusszal.

Úgy gondolod, jogod van. Úgy érted, a prostituáltak amúgy is vannak, nem? Ám ezek a prostituáltak csak azért vannak, mert a hozzád hasonló emberek útjában állnak a férfiak és nők közötti egészséges és tiszteletteljes kapcsolatoknak.
- Prostituáltak csak azért léteznek, mert a hozzád hasonló emberek úgy érzik, joguk van kielégíteni saját szexuális ösztöneiket más emberek testnyílásaiban.
- Prostituáltak azért léteznek, mert te és a többiek úgy érzitek, hogy a szexualitás hozzáférést jelent a szexhez amikor csak akarjátok.
- Prostituáltak azért léteznek, mert te egy nőgyűlölő vagy, és jobban érdekel a saját szexuális igényed, mint egy olyan kapcsolat, amelyben a szexualitás valóban virágozna.
- Ha szexet kell vásárolnod, azt jelenti, hogy nem találtad meg a saját szexualitásod. Sajnállak téged, de tényleg. Annyira középszerű vagy, hogy a szex egy idegen vaginájába ejakulálást jelenti neked…

Micsoda kicsinyes és frusztrált ember az ilyen! Olyan valaki, aki nem tud létrehozni egy mély és bensőséges kapcsolatot, olyat, amelyben a kapcsolat erősebb, mint a magömlés utáni vágy…

Egy igazán férfias férfi soha nem fizet a szexért…

Én hiszek az emberekben, benned is. Tudom, hogy mélyen van lelkiismereted. Hogy csendben gondolkoztál azon, hogy amit teszel, etikailag és erkölcsileg igazolható-e. Azt is tudom, hogy belül azzal véded magad, hogy jól bánsz velem, kedves voltál, sosem akartad megsérteni a határaimat…

Üdvözlettel,
Tanja Rahm

Tanja Rahm három évet töltött különböző dán bordélyokban, 23 éves volt, mikor kilépett ebből, majd terapeuta, szexológus és oktató lett. Ez a levél Prostitution Narratives: Stories of Survival in the Sex Trade (szerzők: Caroline Norma, Melinda Tankard Reist) című könyvben megjelent 18 személyes történet egyike.

Fordította: éclipse / Forrás: gumiszoba.com