Egészen furcsa helyzetbe került a amerikaifutball-ligában (NFL) szereplő Seattle Seahawks egyik legjobb játékosa, Kam Chancellor: meg akart venni magának egy bezárt edzőtermet, az ott dolgozók viszont azt hitték róla, hogy bűnöző.
Fotó: Europress - Christian Petersen/Getty Images
Chancellor azt a hibát követte el, hogy az ablakon benézve próbált információhoz vagy telefonszámhoz jutni, a bent tartózkodó két nő pedig azt hitte, azért nézelődik, mert szeretne betörni és ellopni dolgokat. Fel is hívták a rendőröket, akik viszont felismerték a játékost.

„Azt mondták a rendőröknek, hogy megpróbáltam kirabolni a helyet, mert az üvegen keresztül nézelődtem, és kértem tőlük segítséget. Mindkettőjükről készítettem fényképet. Szerencsére a rendőrök tudták, hogy rendes ember vagyok, és hogy soha nem lopnék. Mindenért megdolgoztam, amim most megvan” – mondta később a Twitteren Chancellor.