ÉNB Joe több sportágban is jeleskedik, ám nemcsak azért imád edzeni, hogy alkalomadtán meg tudja védeni magát, hanem, mert úgy látja, egyáltalán nem tökéletes a teste.
- Többek közt azért járok le gyúrni, hogy levezessem a feszültséget, meg egysze­rűen szükségem van rá, máskülönben haszontalannak érzem magam. Most az a tervem, hogy fogyok egy kicsit. Az a helyzet, hogy belenézek a tükörbe, és egyszerűen nem tetszik, amit látok. Hiába mondják mások, hogy a korombelie­ket megszégyenítően nézek ki, nekem akkor sem elég ez – magyarázta a sorozatsztár.

Joe sorozatbeli szerelme, Barbi máshogy látja a dolgot: – Nem is értem, szerintem egyáltalán nem kéne tovább fogynia, de nem vagyok meglepve, hogy sosem elégedett magával. Remélem, nem akar drasztikusan megváltozni, mert én így szeretem, ahogy van – fogalmazott Barbi.