Michael Schumacher korábbi menedzsere, Willi Weber továbbra is nehezen fogadja el, hogy nem tud semmit egykori versenyzője állapotáról. A szakember szerint nem csak ő, hanem minden rajongó őszinte tájékoztatást érdemelne Schumacher jelenlegi egészségügyi helyzetéről.
Schumachert egészen az 1980-as évektől kezdve a mercedeses visszatéréséig segítette Willi Weber. A menedzser neve összeért Michaellel és a Forma-1-el is, és nem csak munkatársak de barátok is lettek ennyi év alatt. Éppen ezért, most Weber elárulta, hogy Corinna Schumacher nem engedi őt volt versenyzője közelébe, így 2013-as síbalesete, illetve 2014-es őszi hazatérése óta egyszer sem látogatta meg.

„Én karrierje kezdetétől kísértem Michael útját. 23 éven át rendkívül szoros kapcsolatban álltunk egymással, és rendszeres vendég voltam a családjánál is. Most viszont Corinna azt sem szeretné, ha rövid időre meglátogathatnám őt” – mondta az egyik német bulvár lapnak a menedzser. „Ne értsenek félre, Corinnának jogában áll így tenni, és meg is értem a helyzetét. Viszont én szenvedek, mint egy kutya, mert nem tartom őszintének mindezt. Nem bíznak meg bennem? Üzleti szempontból is kapcsolatban állunk, ilyen tekintetben is lenne megbeszélnivalónk, de még erre sincs módom.”

Weber utódja, Sabine Kehm éppen a család kérésére tartja vissza a híreket, és kerülik a nyilvánosságot, és lassan egy éve nincs is konkrét információ Schumi állapotáról.

Weber nem ért egyet ezen stratégiával. „Szerintem Michael szurkolói örülnének, ha őszinte információkat kapnának az állapotáról. Akkor mi, akik éveken át együttdolgoztunk Michaellel, is könnyebben elfogadnánk a helyzetet” – fogalmazott Weber.