Az élvonalbeli német labdarúgó-bajnokság (Bundesliga) harmadik helyén álló Hertha csatára, Salamon Kalou azon gondolkozik, hogy visszavonul a válogatottól.
Fotó: Europress - Stuart Franklin/Getty Images
Kalou az elefántcsontparti válogatottban 81 meccsen 29 gólt lőtt, de mostantól inkább a klubcsapatára koncentrálna inkább. 

„Megnyertem az Afrikai Nemzetek Kupáját, és két világbajnokságon is játszottam. Idén már 30 éves leszek, és gondolnom kell a testem pihentetésére. A tavalyi kemény év volt – és szintén ott voltam az Afrikai Nemzetek Kupáján –, de sokat tanultam belőle. Az a célom, hogy legalább 15 gólt rúgjak a mostani bajnokságban.”

Kalou 2014 augusztusában igazolt a Herthába, az első szezonjában hat gólig jutott, most tíznél tart (ezzel ő a legjobb a berlini csapaton belül), vagyis a hátralévő fordulókban ötöt kell rúgnia ahhoz, hogy elérje a kitűzött célját - tudtuk meg a BBC-től.