A magyar beszállítókkal való kapcsolatok további erősítése és a saját márkás termékek forgalmának növelése áll a Metro Kereskedelmi Kft. 2016-os stratégiájának középpontjában - tájékoztatta a társaság csütörtökön az MTI-t.
A vállalat nyolc kiemelt saját márkával rendelkezik, ezen belül háromezer féle terméket értékesít. Az így keletkező bevétel a teljes forgalom 22 százalékát adja.

A Metro vezetői júniusban együttműködési megállapodást írtak alá a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel. Az együttműködés célja, hogy a fogyasztók szélesebb körben találkozhassanak a védjegyekkel megjelölt termékekkel, illetve a Metro-n keresztül azok minél nagyobb arányban jussanak el az önálló kisboltokba is.

A közlemény szerint novemberig 25 cég 180 Metro-terméke rendelkezett a védjeggyel, ennek további bővülése várható, elsősorban a saját márkás termékek körében.

Forrás: MTI