A múltkori koncerten azt kiabálták a csajok, hogy "Bill, csinosabb lettél!" - idézte fel Deák Bill Gyula, aki három évvel ezelőtti szívrohama óta 25 kilót adott le, és a változást a Vasárnapi Blikk kérésére meg is mutatta.
- A feleségem is hízelgett, azt mondta, fiatalosabb lettem - tette hozzá a blueskirály, aki a postás, a rendőr és a villanyszerelő szerint is látványos változáson ment keresztül.

- Csak a kezdet volt nehéz, mert a cigi és a finom vacsorák jelentették nekem azt a hétköznapi örömöt, amiről úgy gondoltam, hogy fogyatékkal élő művészemberként megengedhetek magamnak, de valóban jobb lett a közérzetem, és ez sok mindenért kárpótol - magyarázta Bill Kapitány, aki este hat után csak néhány szelet teljes kiőrlésű pirítóst fogyaszt. - De nem zsírral és töpörtyűvel! - mosolygott.

- Furcsa volt látni, ahogy az ingek lógni kezdtek rajtam - emlékezett a legendás énekes, aki mára minden nadrágját és XXL-es ingét lecserélte. Bill azt is elárulta, a minap már 99 kilót mutatott a mérleg alatta.

A teljes interjút itt olvashatod.