Idehaza január közepén mutatják be a Steve Jobs-filmet, Amerikában azonban már javában mennek a promóciós interjúk és rendezvények. Ennek keretében fotózták a film egyik főszereplőjét, Kate Winsletet, aki születésnapja miatt különösen feldobott volt.
Kate Winslet. Fotó: MTI/EPA
Pedig ettől nem lenne minden hölgy ennyire vidám, hiszen a Titanic sztárja a 40-et töltötte be a tegnapi napon. Kate-en egyébként nem látszik az a bizonyos negyedik x, ezért nincs is rá oka, hogy búslakodjon. Így hát a fotósok előtt örömmel mutatta kezével az életkorát és mesélte el, milyen ajándékot kapott a jeles nap alkalmából. Michael Fassbender, aki a legendás Apple-vezért alakítja a vásznon, óriási meglepetéssel szolgált a szülinapos kollégájának: egy szuper kuktát vásárolt neki, mely bedobozolva várta reggel háza bejárati ajtaja előtt.

"Éppen indultam a reptérre, amikor egy óriási dobozba botlottam. Hirtelen valami szabotázsra gondoltam, csak az járt a fejemben, hogy lekésem a repülőt. De aztán láttam az oldalán a márka feliratát és tudtam, hogy ez a jó fiú egy kuktát vett nekem." -mesélte lelkendezve a színésznő.

Forrás: justjared.com