Többet is. A Kossuth- díjas színésznő, Pécsi Ildikó, nem titkolta, többször volt életveszélyes helyzetben.
– Az első eset - méhen kívüli terhes lettem. Nagyon szép nyári idő volt, ezért akartam kijönni Pestről Máriabesnyőre. Az orvosom ezt megtiltotta, de gondolta, hogy nem hallgatok rá, így hát azt mondta, ha úgy érzem, mint akit hasba rúgtak, akkor irány a kórház. Heverésztem a napon, amikor ez bekövetkezett. A máriabesnyői szülőotthonba vittek, mert Pestig már nem jutottak volna velem. Így hát helyben mentettek meg - emlékezett a színésznő a Nők Lapja Ezotéria magazinnak.

Olvasd el ezt is: 

A színésznőnek egy súlyos autóbalesete is volt.

– Durrdefekt következtében a szalagkorlátnak ütköztem, és a szerencsét az jelentette, hogy kinyílt az ajtó és kirepültem. Körém sereglettek az emberek, és én csak annyit tudtam mondani, hogy ne nyúljanak hozzám. Eszembe jutott, amit olvastam: ilyen esetben nem szabad a balesetet szenvedettet megmozdítani. A fiam, amikor megtudta a balesetemet, azonnal a kórházba rohant, ahol beengedték, mondták, mindjárt érkezik a mentő. Ott várakozott egy riporter, és azt kérdezte: Te is hallottad? Pécsi Ildikó halálos balesetet szenvedett, ez lesz az újságom címlapján. A fiam azt válaszolta: ha nem akarod, hogy Te kerülj a címlapra, akkor azonnal tűnj el, mert ő az édesanyám.