Rajongói annyira kíváncsiak étkezési, gyermeknevelési, öltözködési és egyéb ­szoká­saira, hogy nem győznek tőle tanácsot kérni. Ez adta az ötletet, hogy befektetők segítségével női intézménnyé fejlesszék Liptai Claudiát. 
 
Az ország első számú tévés ­üz­let­asszo­nyá­vá, mondhatni egyfajta intézménnyé szeretne válni Liptai Claudia. Menedzsmentje azon dolgozik, hogy a TV2 műsorvezető-színésznője nevéből márkát csináljon.

– Tömegével érkeznek a rajongói kérdések Liptai Claudiához, tudakolják, hogy ki a fodrásza, milyen ételeket fogyaszt, gyereknevelési tanácsokban kérik ki a véleményét, és még sorolhatnám. Arra gondoltunk, összehozhatnánk ezeket az embereket – mondta lapunknak Kende-Hofherr Krisztina, a Liptai Claudiát képviselő TMC Management vezetője.


A tervek között szerepel, hogy Claudia az interneten osztja meg másokkal életszemléletét és filozófiai tanácsait, később pedig nem kizárt, hogy újságot ad ki, blogot ír. – Fontos, hogy legyenek ideáljaink, olyanok, akiknek adunk a véleményére, akiknek érdekelnek a gondolatai. Sok emberrel találkoztam a könyvbemutatókon, alkalmanként szemben ült velem háromszáz nő, és kérdeztek az életemről, a szokásaimról. Akkor megerősödött bennem az érzés: kell egy klub, ahol megosztom velük, amit megtanultam születésemtől nővé válásomig – mondta a Borsnak Liptai.

Úgy tudjuk, már több komoly érdeklődő is van, aki lát fantáziát abban, hogy pénzt fektessen Liptai Claudia márkanévvé történő „fejlesztésébe”, ami az általunk megkérdezett reklámszakember szerint tényleg sikeres lehet.


– Több hasonló kísérlet mellett egy nagyon sikeres női márka már van Magyarországon, ezt pedig Stahl Judit birtokolja. Lassan egy évtizede építi teljesen tudatosan, ráadásul jó pillanatban találta ki magát. Egy ilyen márka felépítése csak hitelességi problémákon bukhat el. Liptai Claudia neve jól cseng Magyarországon, remélem, menedzsmentjével megtalálják azt a piaci rést, amiben valóban egyedi és hiteles lehet.

Stahl Judit példájából kiderül, hogy ezen a piacon akár több százmilliós, talán milliárdos sikert is el lehet érni – mondta a Borsnak Mentes Endre, a tavaly és idén is „az év reklámügynöksége” címmel díjazott ACG szakembere. 

Liptai lehet Oprah Winfrey?

Oprah Winfrey legendának számít az amerikai televíziózásban, egyike a legbefolyásosabb személyiségeknek. A műsorvezető hírnevét a saját nevével fémjelzett The Oprah Winfrey Show hozta meg. Oprah igazi intézmény, tanácsait nők milliói keresik – a médiaszemélyiség pedig saját honlapján elégíti ki ezen igényeket.
Lelki, egészségügyi, kapcsolati tanácsokkal látja el rajongóit, könyveket, ételeket ajánl. Ő az első fekete nő, aki Amerikában milliárdos lett.