Rajongói annyira kíváncsiak étkezési, gyermeknevelési, öltözködési és
egyéb szokásaira, hogy nem győznek tőle tanácsot kérni. Ez adta az
ötletet, hogy befektetők segítségével női intézménnyé fejlesszék Liptai
Claudiát.
Az
ország első számú tévés üzletasszonyává, mondhatni egyfajta
intézménnyé szeretne válni Liptai Claudia. Menedzsmentje azon dolgozik,
hogy a TV2 műsorvezető-színésznője nevéből márkát csináljon.
– Tömegével érkeznek a rajongói kérdések Liptai Claudiához,
tudakolják, hogy ki a fodrásza, milyen ételeket fogyaszt, gyereknevelési
tanácsokban kérik ki a véleményét, és még sorolhatnám. Arra gondoltunk,
összehozhatnánk ezeket az embereket – mondta lapunknak Kende-Hofherr
Krisztina, a Liptai Claudiát képviselő TMC Management vezetője.
Fotó: TV2
A tervek között szerepel, hogy Claudia az interneten osztja meg
másokkal életszemléletét és filozófiai tanácsait, később pedig nem
kizárt, hogy újságot ad ki, blogot ír. – Fontos, hogy legyenek
ideáljaink, olyanok, akiknek adunk a véleményére, akiknek érdekelnek a
gondolatai. Sok emberrel találkoztam a könyvbemutatókon, alkalmanként
szemben ült velem háromszáz nő, és kérdeztek az életemről, a
szokásaimról. Akkor megerősödött bennem az érzés: kell egy klub, ahol
megosztom velük, amit megtanultam születésemtől nővé válásomig – mondta a
Borsnak Liptai.
Úgy tudjuk, már több komoly érdeklődő is van, aki lát fantáziát
abban, hogy pénzt fektessen Liptai Claudia márkanévvé történő
„fejlesztésébe”, ami az általunk megkérdezett reklámszakember szerint
tényleg sikeres lehet.
– Több hasonló kísérlet mellett egy nagyon sikeres női márka már van
Magyarországon, ezt pedig Stahl Judit birtokolja. Lassan egy évtizede
építi teljesen tudatosan, ráadásul jó pillanatban találta ki magát. Egy
ilyen márka felépítése csak hitelességi problémákon bukhat el. Liptai
Claudia neve jól cseng Magyarországon, remélem, menedzsmentjével
megtalálják azt a piaci rést, amiben valóban egyedi és hiteles lehet.
Stahl Judit példájából kiderül, hogy ezen a piacon akár több
százmilliós, talán milliárdos sikert is el lehet érni – mondta a Borsnak
Mentes Endre, a tavaly és idén is „az év reklámügynöksége” címmel
díjazott ACG szakembere.
Liptai lehet Oprah Winfrey?
Oprah Winfrey legendának számít az amerikai televíziózásban, egyike a
legbefolyásosabb személyiségeknek. A műsorvezető hírnevét a saját
nevével fémjelzett The Oprah Winfrey Show hozta meg. Oprah igazi
intézmény, tanácsait nők milliói keresik – a médiaszemélyiség pedig
saját honlapján elégíti ki ezen igényeket.
Lelki, egészségügyi, kapcsolati tanácsokkal látja el rajongóit,
könyveket, ételeket ajánl. Ő az első fekete nő, aki Amerikában
milliárdos lett.
0 Megjegyzések