Ezt a receptet régen egy nagyon kedves ismerősömtől kaptam. A konkrét, általa megadott receptre nem igazán emlékszem, szóval mondhatjuk azt, hogy az én receptem. Akinek ezt készítettem imádja a gesztenyét, szóval, ha van olyan ismerős aki gesztenyefreak, akkor hajrá. Ez lesz a kedvence. Isteni, szupergyors, sütésmentes és szülinapra is kiváló.

Összetevők:
fél zacskó háztartási keksz vagy csokis zabkeksz darálva
2x250 g gesztenyemassza
250 g mascarpone
1 ek (vagy ízlés szerint) méz
fél vaníliarúd
150 ml rum
100 g 75% csokoládé
400 ml tejszín

Elkészítése:
100 ml tejszínnel összegyúrom a darált kekszet, ha háztartási kekszből készítem van hogy hozzáadok 2 ek. holland kakaóport is. Miután elkészült, kinyújtom és beleegyengetem egy 20 cm átmérőjű piteformába.

A vanília magvait kikapargatom, és a gesztenyemasszát a 150 ml tejszínnel és a mascarponével elkeverem, megkóstolom és ha szükséges (mivel főleg ízesítettek a masszák) mézzel ízesítem. Hozzákeverem a rumot, esetleg rumos meggydarabokat keverek bele. Az így kapott gesztenyekrémet a kekszes alapra öntöm.

A csokoládét a maradék tejszínnel felolvasztom 45-50 fokig elég olvasztani, elkeverem és szépen a torta tetejére csurgatom. Kb. 4-6 órát kell, de én általában egy egész éjszakát hagyom hűlni.

Forrás: stylemagazin.hu