Rendhagyó módon tudatta egy cég, az ePrize a gyakornokával, hogy teljes munkaidős állást kapott náluk. Egy fotót töltöttek fel Instagramra az ajánlattal, mert tudták, a gyakornokuk ott biztosan látni fogja - írja a mashable.com.


Az ePrize PR-osa azt nyilatkozta a mashable.com-nak, azért választották ezt a rendhagyó, szokatlan módját az ajánlatnak, mert tudták, hogy a gyakornokuk rengeteget lóg a közösségi médián, azon belül is elsősorban az Instagramon, így jó ötletnek gondolták, ha azon keresztül adják az ajánlatot. Érdekes, hogy egyébként a lány barátja volt az első, aki észrevette a képet (néhány másodperccel a megjelenés után nyomott is rá egy like-ot), így a cégnél már tudták, hogy hamarosan a lányhoz is eljut az információ. A gyakornok lány először viccesen nemet mondott, de persze nagyon örült az ajánlatnak, és el is fogadta azt. Az ePrize pedig nagyon jó példát állított fel a többi cég előtt, hogy mennyi mindenre lehet használni a közösségi médiát.

Forrás:  jobline.hu