SÜTÉS NÉLKÜL!

Nekem van egy receptem, ami pofon egyszerű, és ajánlom mindenkinek, annak is aki nem jártas a konyhában. Próbáljátok ki!Hétvégén ettem ilyen finomságot egy kerti partin és azonnal elkértem a receptjét, bár féltem, hogy nagyon bonyolult, mert annyira finom volt! Nem az…


Hozzávalók:

25-30 dkg eper
2 csomag háztartási keksz
3 nagy pohár tejföl
3 vaníliás cukor
1-2 ek. porcukor ízlés szerint

Elkészítés:

Az epret megtisztítom és hosszában ( vagy ahogy tetszik) felkarikázom.
A tejfölöket kikeverem a vaníliás cukorral és a porcukorral jó krémesre.

Egy üveg tálba, jénaiba rakom össze az egészet. Alulra megágyazok keksszel majd megkenem bőségesen a tejföllel, aztán megint lerakok egy réteg kekszet és ismét bőséggel tejfölt… stb
Az én edényem kb. 6-7 centi magas falú, kör alakú jénai, abba 3 réteg fér el és a harmadik keksz – tejföl emelet után a krémen szétterítem a felvágott eperszeleteket.

Hűtőben kb. 4-6 óra után éri el a desszert a legoptimálisabb állagát, kb. ennyi idő alatt szívja meg magát a keksz a tejfölös krémmel.
Biztosan gyorsabb lehetne a folyamat ha folyósabb lenne a krém, de akkor már az egésznek a jellege hígabb lesz, nem annyira krémes.
Így biztosan Isteni!

Persze bármilyen más gyümölccsel is jó lehet, sőt akár a rétegek közé is csempészhetünk más gyümit, szóval a lehetőségek végtelenek.

Forrás: eletforma.hu