Házon belül kiválasztott, dedikált vezetőkkel erősít a Sanoma Media két kiemelt termékénél.


Több erőforrást rendel a Sanoma Media az Újmédia-divízió két legdinamikusabban növekvő tranzakciós oldalához, a Szallas.hu-hoz és a Profession.hu-hoz. A menedzsment átszervezésével járó fejlesztésektől a médiacég azt várja, hogy a zászlóshajóknak számító portfólióelemek az elmúlt évek növekedési ütemét a jövőben is tartani fogják.

Házon belül kiválasztott, dedikált vezetőkkel erősít a Sanoma Media az Újmédia-divízió a tavaly a bevételét megduplázó Szallas.hu-nál, illetve a 2009 óta mintegy 70 százalékos növekedést felmutató Profession.hu állásközvetítő oldalnál.

"Legfontosabb célunk, hogy a két terméket vezetői szinten is megerősítve fenntartsuk az oldalak eddigi dinamikus bővülését" - mondta Dunai András, a Sanoma Media Budapest Zrt. digitális üzletágának igazgatója.

A tavaly mintegy 6,4 milliárd forintnyi szálláshelyet közvetítő Szallas.hu irányítását a jövőben is Szigetvári József - az oldalt alapító Dorcsinecz Józseffel és Varga Zoltánnal közösen - látja el, de a korábbi, más Sanoma termékekhez kötődő feladatait az általa felépített csapatok vezetői veszik át. Szigetvári József kiemelt feladata lesz a Szallas.hu tavaly indult külföldi terjeszkedésének irányítása, valamint a hazai piacvezető szerep megerősítése. A szakember 2009 óta dolgozik a Sanoma Media portfólió igazgatójaként, és még 2003-ban elnyerte az Informatikai Vállalkozások Szövetsége által alapított "Év fiatal informatikai menedzsere" címet.

Szintén dedikált vezetőt kap a Profession.hu Martis István személyében. Az újonnan létrehozott pozícióban az értékesítés, a marketing, a termékfejlesztés és a napi szintű irányítás egy személy kezében összpontosul. Martis István 2008 óta dolgozik a Sanoma Media Budapestnél, kezdetben a Profession.hu értékesítési vezetője volt, majd 2011-ben digitális szolgáltatásértékesítési igazgatóvá nevezték ki. A Profession.hu vezetőjeként Martis feladata lesz a piacvezető pozíció megtartása mellett az állásközvetítő oldal olyan új szolgáltatásainak piaci bevezetése, mint például a toborzási folyamat egészét támogató Profession Services.

Forrás: profession.hu