Nincs még mobilra optimalizáld weboldalad, vagy saját applikációd? Nem vagy biztos benne, hogy jó befektetés lenne kifejleszteni egyet? Úgy gondolod, nincs szükséged mobil marketingstratégiára? Tévedsz.

Erről beszél mindenki, és jó okkal. Az okostelefonok és a tabletek egycsapásra megváltoztatták a cégek kapcsolatát az ügyfeleikkel.

A socialmediatoday.com összegyűjtött 50 megdöbbentő és érdekes tényt, amiből mi is szemezgettünk néhányat. Olvasd el és megkapod a választ arra, hogy érdemes-e időt és pénzt fektetned a mobil marketingbe.




A legmeglepőbb 10 tény:

  • 10-ből 9 mobilos keresés aktivitást generál, és több mint 50% vezet vásárláshoz.
  • A mobilos keresések 70%-a generál aktivitást 1 órán belül, míg a hagyományos asztali gépen történő keresések 70%-a csak 1 hónapon belül vezet cselekvéshez.
  • A mobilhirdetések 4-5-ször jobban szerepelnek, mint a hagyományos online hirdetések
  • A tablet használók 40%-a állítja, hogy már keresett információt egy műsorról a neten, miközben ugyanazt a műsort nézte
  • Az okostelefonozók 74%-a használja a telefonját vásárlásra, és 79%-uk hozza meg a vásárlási döntést a mobilhirdetések miatt
  • A mobilos kuponokat 10-szer gyakrabban váltják be, mint a nyomtatott változatokat.
  • Az okostelefon használók 50%-a vásárolt már valamilyen terméket a telefonján keresztül
  • 73%-uk nem applikáción, hanem a cég mobilos webshopján keresztül vásárolt terméket
  • 60% várja el, hogy egy mobiloldal kevesebb mint 3 másodperc alatt betöltődjön
  • Az okostelefonozók 95%-a keresett már információt környékbeli üzletekről, melyeket 61% fel is hívott és 59% felkeresett

További érdekes tények:

  • A Földön 6,8 milliárd ember él. 4 milliárdnak van mobiltelefonja, de csak 3,5 milliárd használ fogkefét…
  • A felnőtt lakosság 91%-a kartávolságon belül tartja a telefonját a nap 24 órájában
  • Az amerikaiak 25%-a csak a mobiltelefonjával kapcsolódik az internethez
  • 5x több mobilkészülék van a világon, mint PC
  • Az amerikai felnőttek 82%-ának van mobilja
  • Csak az USA-ban 271 millió mobil előfizető van
  • Azok a márkák, akik SMS-ben kommunikálnak az ügyfeleikkel, a mobilhasználók 95%-át elérik
  • Az sms-ek 90%-át a kézbesítéstől számított 3 percen belül elolvassák
  • Nielsen szerint a mobilos adatforgalom 2010-ről 2011-re89%-kal nőtt
  • 30 millió felhasználó a mobilján nézi a TV-t
  • 2013-ban a mobiltelefon átveszi a PC helyét az internetezésben
  • A 25-34 évesek 64%-a, a 18-24 évesek 53%-a rendelkezik okostelefonnal
  • Az okostelefonhasználók 16%-a vásárolt már egy telefonra érkező marketingüzenet alapján
  • A tínédzserek mobilos adatfogyasztása 256%-kal nőtt 2011 óta

Ne várj tovább te sem!


Forrás: mobilforradalom.blogspot.hu