A Barátok közt rajongói tudják, hogy Bartha Zsoltnak van egy öccse is, Krisztián személyében. A fiatal katonát Seprenyi László alakítja, aki eddig csak színházban játszott.

- Nagyon érdekes, hogy azokkal a színészekkel dolgozhatok együtt, akiket eddig csak a képernyőről ismertem. A stáb nagyon kedves és segítőkész, már most úgy érzem, jó barátok közt vagyok. Egy katonaembert alakítok, aki természetesen nagyon precíz és pedáns. Nos, én a hétköznapokban messze nem vagyok ennyire pontos, azonban szerencsére ez a karakter megformálásában számomra semmi problémát nem jelent. Úgy vélem, egy színésznek feladata van, és nem profilja - hangsúlyozza Seprenyi László, akinek munkája mellett kevés ideje marad a magánéletére.

- Sosem kerestem az igazit, sőt, meg vagyok győződve róla, ha az élet úgy hozza, úgyis meglelem a párom. Jelenleg azonban annyira fel vannak pörögve a mindennapjaim, hogy örülök, ha utolérem magam - mondja a fiatal színész.

Forrás: Stop.hu