Nem szokatlan, hogy valaki az őt ért gyász ellenére is vállalja a nyilvánosságot és a szereplést. Emlékezetes, hogy Liptai Claudia édesanyja halálának másnapján is dolgozott. Csézy viszont - ahogyan azt a hot! magazinnak elmondta - másképp éli meg a gyászt. Nagymamája halála miatt kiszállt a Nagy Duettből, így nélküle Gesztesi Károly sem tudta folytatni a versenyt. Az énekesnő ruhakollekciójának bemutatóján viszont részt vett. Emiatt többen támadják.

- A gyászom az enyém. Nem várok megértést mindenkitől. Bár nem titkolom: fáj, hogy akkor is bántanak, ha boldog vagyok, és akkor is támadnak, ha gyászolok. Sem nagymamám emlékéhez nem tudok méltó lenni, sem a közönséghez őszinte, ha kényszeres mosollyal ugrálok a színpadon, és próbálok szórakoztatni. De duettpartneremmel, Gesztesi Karcsival szemben sem lett volna fair, ha nem tudom kihozni magamból a legtöbbet. Az elmúlt napokban az én dolgom volt intézni a temetés minden részletét, és így nem tudtam vállalni sem a felkészülést, sem a további szereplést. Emberből vagyok én is. És néha talán egy művész is megengedheti magának, hogy az maradhasson - nyilatkozta a hot! magazinnak Csézy.

Forrás: Stop.hu