Terecskei Rita több mint tíz éve folyamatosan színpadon áll, és már hozzászokott a rengeteg utazáshoz, pörgéshez. A Life.hu-nak elárulta, hogyan tartja magát formában. A Zanzibar énekesnője azt is elmondta, hogy mivel lehet kihozni a sodrából.

Annak ellenére, hogy már 14 éve énekesnőként él, Terecskei Rita egyáltalán nem fáradt bele a kissé hektikus életformába, a rengeteg utazásba, sőt a mai napig ugyanolyan energiával képes színpadra állni, mint a kezdet kezdetén.

"Volt időm hozzászokni a pörgéshez, bár ez egy nagyon fárasztó életmód. Annak ellenére, hogy a csapatban alapvetően jó a hangulat, néha azért van egy kis nyűglődés, de sosem miattam. Nem vagyok hisztis, soha nem is voltam, talán épp azért, mert fiúsítva vagyok. Egészen hosszú ideig egyedüli lány voltam a csapatban és ez megedzett. Ráadásul bátyám van, így aztán kiskoromtól a fiús játékok vonzottak: sose voltam babázós típus" - meséli az énekesnő hozzátéve, hogy ha rossz napja is van, a színpadon azt sosem lehet rajta érezni.

"Mindenkinek lehet rossz napja, de előadóként én ezt nem mutatom, nem is mutathatom ki. Természetesen, aki ismer, az tudja, hogy mikor van rossz kedvem" - mondja Rita, aki azt is elárulta, mivel lehet felidegesíteni. "Ha valaki nagyon ostoba, azzal fel lehet bosszantani. És azzal is, ha koncert előtt közvetlen elkezd nyaggatni. Nekem ugyanis mindig kell egy pici idő, amit csak magammal töltök, befelé figyelek, ráhangolódom a fellépésre, így tudom a maximumot nyújtani a színpadon."

A felfokozott tempót Rita meglepő módon nem pihenéssel, hanem további mozgással ellensúlyozza. "Edzéssel tartom magam egyensúlyban. Néhány hete elkezdtem személyi edzővel teremben mozogni. Erőnléti, kardió- és erősítő óráim vannak. Bár még nem olyan rég kezdtem, de máris sokkal jobban érzem magam fizikailag" - tette hozzá Rita a VIASAT3 új műsorának, Az étterem harcosainak sajtóeseményén, ahol azt is bizonyította, hogy nemcsak a színpadon, hanem akár a konyhában is megállja a helyét, hiszen mosolyogva, jókedvűen készített egy hamburgert a sztároknak rendezett főzőversenyen.

Forrás: Life.hu