Fernando Colunga több macsó figurát is életre keltett különböző telenovellákban. Mivel a sorozatsztár sosem beszél a magánéletéről és nem jött össze egyik filmbeli partnernőjével sem, így most azt terjesztik róla, hogy a saját neméhez vonzódik.

- Bizonyos értelemben nem könnyű ilyen gyönyörű nőkkel együtt dolgozni. Éppen ezért én mindig szem előtt tartom, hogy ez a munkám, vagyis el kell játszanom, hogy halálosan szerelmes vagyok a partnernőmbe, de ez valóban csak játék. Az persze fontos, hogy a nézőknek hitelesnek tűnjenek a közöttünk dúló érzelmek, de nekem, Fernando Colungának bizonyos távolságot kell tartanom. Egyszerűen nem engedhetem meg magamnak, hogy a sorozatban látott érzések valamilyen szinten engem is hatalmukba kerítsenek.

Tudatosan tartom magam távol ezektől a helyzetektől. Megtisztelem a kolléganőimet azzal, hogy komolyan veszem a hivatásomat, és nem keverek semmi mást a munkakapcsolatokba - magyarázza a mexikói sorozatsztár, aki megőrül a sebességért, a száguldásért, így ha ideje engedi, kedvenc motorjára pattan és irány az országút.


Forrás: Stop.hu