Tegnap este néztem a híradót… nem kellett volna. A romlott lóhús botrányon és a nálunk a világon a legmagasabb az alapélelmiszerek ÁFÁ-ja, a fő hír az volt, hogy mennyire sokat fogyasztanak a 10 évnél öregebb háztartási gépeink. 


Persze a cinikus énem egyből végigvezette a gazdasági gondolatmenetet. Nem adnak el elég mosó, meg hűtőgépet, valahogy rá kell vezetni az embereket a fogyasztásra. Persze nem az olcsó és megfizethető gépet kell venni, mert az szar, hanem a legjobb fogyasztással rendelkezőt, mert azzal évente AKÁR 3-5000 Ft-ot is lehet spórolni. Igaz, a gép lehet, hogy 200 ezer, a másik meg 70 és nem kell hozzá matematika zseninek lenni, hogy kiszámoljam, 10 év alatt spórolok mondjuk 50000 Ft-ot, de megveszem a 130 ezerrel drágább gépet… Elképzeltem, ahogy az agymosott emberek ülnek a tv előtt és odaszólnak egymáshoz, hogy Józsikám, mennyi pénz van a bankban, a Zanussi már 11 éves, gyorsan vegyünk egy új mosógépet, mert sok lesz a vellllanyszámla…

Erről aztán a zuhany alatt eszembe jutott, hogy tényleg működik az agymosás. Velem például rendszeresen próbálkoznak mostanában, hogy szálljak be egy egészséges üzletbe, fogyasszam a terméküket, mert attól megtáltosodom. Nos, vettem is 1-2 dolgot, mert a vitamin az kell, egész elfogadható volt az ára is, akkor miért ne próbáljam ki.  Meg vettem még egy kis immunrendszer támogatót… aztán elkezdem szedni. Fittyet is hánytam az influenzára, csak az influenza meg rám nem. Olyan szépen első körben benyeltem, ahogy a nagy könyvben meg van írva. 

 A csodavitamin és az immunerősítő szedésének ellenére… Igaz, 16 éves korom óta nem voltam influenzás, de bizonyára ez is véletlen. Meg az is, hogy mindjárt meg volt a válasz, milyen beteg lettem volna, ha még ezeket sem szedem, de akkor most még vegyek ezt, meg azt, mert biztos le van merülve a szervezetem energia és vitaminraktára. Aha. Hja. Elmentem a gyógynövényboltba és bevásároltam. Akinek meg elég 60 mg C-vitamin egy napra, örvendjen annak, hogy skorbutos talán nem lesz… 

Természetesen ezeknek az embereknek valamiért nem lehet megmagyarázni, hogy Te, b..meg, kipróbáltam, szart sem ér, mert még engem néznek tök hülyének. Arról nem beszélve, hogy állandóan baszogatnak, hogy menjek el az előadásukra, mert ott micsoda csoda jó dolgokat mondanak a főfejesek, akik mennyire meggazdagodtak már, és majd én is beléptetek x embert, aztán előbb utóbb nem kell dolgoznom… 

Erre szoktam visszakérdezni, hogy és Te miért dolgozol még, ha ez olyancsudijóóó?  A cég ránceltüntető termékével akartak megvezetni egyébként kezdőkörben. Elhívtak egy kozmetikai bemutatóra, ahol látványosan el kellett volna tűnnie a szarkalábaimnak, mert ez a szer olyan, mint egy vasaló. Elmentem, mert köztudottan extra hiú és narcisztikus vagyok :) . 

 Lemosatták velem a sminket, rámkenték azt a szart, változás semmi. Magyarázat: neked bizonyára több alkalom kell. Válasz: aha, majd ha lesz pénzem, botoxból elég lesz egy is. Aztán smink nélkül, szarabbul kinézve, mint ahogy odamentem, kulloghattam haza.  Csak azt nem értem, miért nem lehet őket levakarni, egyszerűen rászállnak az emberre és nyomulnak… Ráadásul az egész olyan, mint egy istenverte szekta, ahol mindenki örül, meg boldog, meg egészséges és persze van pénze. Aztán ha valakinek nem sikerül kimosni az agyából az IQ-t, rájön, hogy a látszat néha csal!