Rádiózik, tévézik és párjával két gyermeket nevelnek. Rákóczi Ferenc már évek óta él boldog párkapcsolatban, az esküvőt mégis állandóan halogatja. A műsorvezető azt mondja, hogy elvileg nincs akadálya a frigynek, azonban mindig "valaki" közbejön.

- Eredetileg úgy terveztük a párommal, vagyis inkább én, hogy akkor csapunk lagzit, amikor már a gyermekünk ötéves lesz. Hogy hozhassa majd nekem a sört! Panna után megszületett Soma, és akkor úgy voltam vele, várjuk meg, míg az öcsi ötéves lesz, hogy inkább vele "sörözhessek". Addig pedig még van két évem! - mondja viccelődve Rákóczi Ferenc, aki azt is elárulta, hogy ezek a tervek persze újra átíródnak akkor, ha ismét kopogtat náluk a gólya.

- Lassan itt van az ideje, hogy érkezzen egy újabb hugica, vagy öcsike. Sőt, aztán akár egy negyedik is! Minden csak szervezés kérdése. Én hiszek benne, hogy a több csemetével több boldogság is jár! Én nem az a fajta apuka vagyok, aki szereti begyűjteni a lurkókat, a felelősséget és a munkát pedig a párjára hárítja. Mindig is maximálisan kivettem a részem a házimunkából és az otthoni feladatokból, ez akkor sem lenne másképp, ha újabb babák érkeznének! A legnagyobb boldogság számomra, ha a gyermekeimmel lehetek- teszi hozzá a népszerű rádiós műsorvezető.

Forrás: Stop.hu