Csúnyán megsérült Bálint Antónia lába egy rossz mozdulat következtében. Fájdalmai napok után sem múlnak, mégsem hajlandó orvoshoz fordulni.

Alig egy hete maradt Toncsinak és táncpartnerének, Angyal Andrásnak, hogy a jövő szombati első élő adásban lenyűgözzék a Szombat esti láz zsűrijét. Ám a nagy hajrában felkészülésüket Antónia fájós lába nehezíti.

– A hét közepén volt egy hatalmas esésünk. Egy nagyon nehéz elemet gyakorolunk Andrissal, ami az egyik alkalommal csúnya véget ért – kezdte a Borsnak az egykori szépségkirálynő.

– Majdnem mind a ketten lesérültünk. Én először nagyon megijedtem és azt hittem, hogy a lábam tört el, Andrisnak pedig eléggé meghúzódott a háta. Percekig csak feküdtem a földön kiterülve, mire fel tudtam tápászkodni. Amikor rázuhantam a lábamra, csak remélni tudtam, hogy nem történt komolyabb baj. – tette hozzá a kezdő táncos.

Antónia már nagyon izgul, hiszen vészesen közeledik a nagy nap, amikor meg kell mutatnia, mi mindent tanult az elmúlt két hónapban profi táncpartnerétől.
– Nagyon várom már és izgatott vagyok a szombat miatt. Sok munkánk van ebben a táncban, nem szeretném, hogy bármi keresztülhúzza a számításainkat. Nagyon nehezíti a próbákat a szűnni nem akaró fájdalom. Orvoshoz nem mentem el, mert láttam, hogy nem dagadt be a lábam, ezért a repedést is kizártam. A legtöbb, amit tehetek, hogy este pihentetem a lábam. – fűzte hozzá Antónia.