Gallusz Nikolett nemcsak a színházi deszkákon érzi otthon magát. Nemrég egy éttermet nyitottak a párjával, ahol minden nap megfordul, sőt időnként énekes műsorral is szórakoztatja a közönséget.

- Az én feladatom akkor volt jelentős, amikor segítettem a páromnak kiválasztani az üzlethelyiséget, tárgyalásokat folytattunk, beindítottuk a vállalkozást. Minden olyan dologban támasza voltam, ami egy üzlet elindításához fontos. Általában egy hónapban kétszer énekelek is az étteremben egy kedves barátom kíséretével, aki a Back II Black zenekar zongoristája - meséli Gallusz Nikolett, aki tíz éve játszik a Madách Színházban.

- Kísérleteztem, hogy máshol is kipróbáljam magam, de ha egy hónapban tizenöt estét töltök egy színházban, akkor vidéki vagy kisebb teátrumok nem feltétlenül akarnak egyeztetni a próbákról, előadásokról - mondja a színésznő, akinek van egy szerepálma.

- Minden színésznő Grizabella szeretne lenni, aki a darab végén megkapja az új élet lehetőségét a macskaistenségtől. Az ő dala a híres és közkedvelt Memory. Remélem, hogy egyszer megkapom Grizabella szerepét, és elénekelhetem.

Forrás: Stop.hu