Elkezdődött a 22. Szent György Napok szervezése, a csapat azt állítja:
az idei jobb lesz mint a tavalyi, az értékekre építenek, és
rendezettebbé teszik az ipari cikkek vásárát is. A kulturális héten az
Oscar-díjas filmből készült Kramer kontra Kramer című darab a
listavezető, hétvégén az legaktuálisabb román zenekarok, valamint a
magyar kedvencek koncerteznek majd. Megújult arculattal, 80 nap múlva,
április 20. és 28. között zajlik tehát a 22. Szent György Napok.
Kultúr- és gasztroturizmus a városnapokon
A Szent György Napok egy tömegrendezvény, de mindezek felett értékeket közvetít. Az idei városnapok jobb lesz mint a tavalyi – jelentette ki Grubisics Levente fesztiváligazgató a Szent György Napok első sajtótájékoztatóján, január 31-én, csütörtökön. Ebben az évben három témakörben szervezik meg a kilencnapos városünnepet: elsősorban a kultúr- és a gasztroturizmus jegyében, de teret biztosítanak a város és a környék bemutatására is. Fontosnak tartjuk, hogy kiemeljük értékeinket, és ezt nem csak az összképben, a koncertekben, a programokban szeretnénk megmutatni, hanem vizuálisan is. Az ide látogató vendégeknek vagy a hazatérő szentgyörgyieknek látniuk kell, hogy hogyan fejlődik városunk és környezetünk. Ezt kis reklámfilmekkel, szóróanyagokkal szeretnénk megtenni a városnapok alatt – fogalmazott a fesztiváligazgató. A tavalyi számadásokból az derült ki, hogy a kisvállalkozóknak egy nagy dobbantó a Szent György Napok, sokuknak ez az ünnep a legnagyobb reklám- és profitlehetőség egész évben. Rájuk is jobban odafigyelnek idén, és rendezettebbé, szebbé teszik a Mikó-utcai vásárt is. Lemondani nem tudunk róla, hiszen jó pénzforrása a rendezvénynek, és a visszajelzések azt mutatják, hogy még mindig van igény rá – mondta Grubisics Levente.
Figyelnek a partnerekre
Bár nehéz gazdasági évben vagyunk, legtöbb partnerünk már jelezte, hogy idén is szívesen támogatja a Szent György Napokat – mondta a fesztiváligazgató. Azoknak, akik eddig is támogatták és idén is támogatnák a rendezvényt, egy informális partnerek találkozóját szerveznek február 14-én, csütörtökön, ahol ismertetik az idei Szent György Napok reklámajánlatait is.
Megújult arculat a 2013-as trendek szerint
Idén a smaragd és a kézimunka a divat, ez köszön vissza a Szent György Napok megújult logójából is. Bár vizuálisan ugyan úgy néz ki, színeiben minden évben megújult a fesztivál arculata. Követni kell a mai trendeket, és aszerint építeni fel a vizuális elemeket. Ezért került be a smaragd szín, és ezért lett kézzel rajzolt a logó – magyarázta Grubisics Levente.
Változatos programok, a látogatók igényei szerint
A Szent György Napok szervezőcsapatának célja, hogy minden évben kínáljon olyan programokat, amely különböző célközönségeknek szól. A 2013-as program hetven százalékban kész van, a szervezéskor több szempont szerint választják ki a programokat. Szempont a rendelkezésre álló keret, az, hogy az adott koncert tömegeket vagy egy bizonyos célközönséget céloz meg, de azt is figyelembe veszik, hogy mikor lépett fel utoljára Sepsiszentgyörgyön. A legfontosabb szempont mégis az, hogy meg tudnak-e egyezni a fellépővel, hiszen sokszor itt csúszik el a számítás.
A programok közül néhány fontos fellépőt Dancs Zsolt, a rendezvény programigazgatója jelentett be. A kulturális hét kiemelkedő produkciója a Kramer kontra Kramer előadás. A nagysikerű regényből 1979-ben készült film, amely öt Oscar-díjat nyert, köztük a legjobb film, a legjobb férfi főszereplő és legjobb rendező díjat, valamint négy Golden Globe-díjat. Írója 2012-ben adaptálta színpadra, melynek világpremierje az Orlai Produkció által bemutatott előadás. Budapesten kívül Sepsiszentgyörgyön mutatják be először az előadást, Kovács Patrícia és Nagy Ervin főszereplésével, Rába Roland rendezésében. Az előadásra jegyeket február 11-től lehet vásárolni a Városi Kulturális Szervezőirodában.
A nagyszínpadot péntek este a román pop-rock zene nagyágyúi, a Voltaj zenekar uralja majd, szombat délután a magyar raggae zene istene, a Ladánybene 27 koncertezik, az estét Péterfy Bori és a Love Band zárja. Vasárnap, a záróprodukció előtt, a Neoton Família sztárjai lépnek fel, akik 48 év tapasztalatát és slágereit hozzák el a közönség számára.
www.szentgyorgynapok.sepsiszentgyorgyinfo.ro
Kultúr- és gasztroturizmus a városnapokon
A Szent György Napok egy tömegrendezvény, de mindezek felett értékeket közvetít. Az idei városnapok jobb lesz mint a tavalyi – jelentette ki Grubisics Levente fesztiváligazgató a Szent György Napok első sajtótájékoztatóján, január 31-én, csütörtökön. Ebben az évben három témakörben szervezik meg a kilencnapos városünnepet: elsősorban a kultúr- és a gasztroturizmus jegyében, de teret biztosítanak a város és a környék bemutatására is. Fontosnak tartjuk, hogy kiemeljük értékeinket, és ezt nem csak az összképben, a koncertekben, a programokban szeretnénk megmutatni, hanem vizuálisan is. Az ide látogató vendégeknek vagy a hazatérő szentgyörgyieknek látniuk kell, hogy hogyan fejlődik városunk és környezetünk. Ezt kis reklámfilmekkel, szóróanyagokkal szeretnénk megtenni a városnapok alatt – fogalmazott a fesztiváligazgató. A tavalyi számadásokból az derült ki, hogy a kisvállalkozóknak egy nagy dobbantó a Szent György Napok, sokuknak ez az ünnep a legnagyobb reklám- és profitlehetőség egész évben. Rájuk is jobban odafigyelnek idén, és rendezettebbé, szebbé teszik a Mikó-utcai vásárt is. Lemondani nem tudunk róla, hiszen jó pénzforrása a rendezvénynek, és a visszajelzések azt mutatják, hogy még mindig van igény rá – mondta Grubisics Levente.
Figyelnek a partnerekre
Bár nehéz gazdasági évben vagyunk, legtöbb partnerünk már jelezte, hogy idén is szívesen támogatja a Szent György Napokat – mondta a fesztiváligazgató. Azoknak, akik eddig is támogatták és idén is támogatnák a rendezvényt, egy informális partnerek találkozóját szerveznek február 14-én, csütörtökön, ahol ismertetik az idei Szent György Napok reklámajánlatait is.
Megújult arculat a 2013-as trendek szerint
Idén a smaragd és a kézimunka a divat, ez köszön vissza a Szent György Napok megújult logójából is. Bár vizuálisan ugyan úgy néz ki, színeiben minden évben megújult a fesztivál arculata. Követni kell a mai trendeket, és aszerint építeni fel a vizuális elemeket. Ezért került be a smaragd szín, és ezért lett kézzel rajzolt a logó – magyarázta Grubisics Levente.
Változatos programok, a látogatók igényei szerint
A Szent György Napok szervezőcsapatának célja, hogy minden évben kínáljon olyan programokat, amely különböző célközönségeknek szól. A 2013-as program hetven százalékban kész van, a szervezéskor több szempont szerint választják ki a programokat. Szempont a rendelkezésre álló keret, az, hogy az adott koncert tömegeket vagy egy bizonyos célközönséget céloz meg, de azt is figyelembe veszik, hogy mikor lépett fel utoljára Sepsiszentgyörgyön. A legfontosabb szempont mégis az, hogy meg tudnak-e egyezni a fellépővel, hiszen sokszor itt csúszik el a számítás.
A programok közül néhány fontos fellépőt Dancs Zsolt, a rendezvény programigazgatója jelentett be. A kulturális hét kiemelkedő produkciója a Kramer kontra Kramer előadás. A nagysikerű regényből 1979-ben készült film, amely öt Oscar-díjat nyert, köztük a legjobb film, a legjobb férfi főszereplő és legjobb rendező díjat, valamint négy Golden Globe-díjat. Írója 2012-ben adaptálta színpadra, melynek világpremierje az Orlai Produkció által bemutatott előadás. Budapesten kívül Sepsiszentgyörgyön mutatják be először az előadást, Kovács Patrícia és Nagy Ervin főszereplésével, Rába Roland rendezésében. Az előadásra jegyeket február 11-től lehet vásárolni a Városi Kulturális Szervezőirodában.
A nagyszínpadot péntek este a román pop-rock zene nagyágyúi, a Voltaj zenekar uralja majd, szombat délután a magyar raggae zene istene, a Ladánybene 27 koncertezik, az estét Péterfy Bori és a Love Band zárja. Vasárnap, a záróprodukció előtt, a Neoton Família sztárjai lépnek fel, akik 48 év tapasztalatát és slágereit hozzák el a közönség számára.
www.szentgyorgynapok.sepsiszentgyorgyinfo.ro
0 Megjegyzések