Rövid, vörös hajának köszönhetően teljesen megváltozott Sári Évi. Az énekesnő egy színházi szerep miatt cserélt frizurát, önszántából sohasem vált volna meg hosszú tincseitől.

Vörös, rövid haja teljesen megváltoztatta Sári Évi arcát. A színésznő egy szerep miatt volt kénytelen újítani. – Tetszik a vörös szín, de szerencsére ez csak egy paróka a fejemen – mondja a színésznő. – Sohasem vágatnám rövidre a hajam, a hosszú tincseket szeretem. Az átfestést még talán kibírnám, az azonban óriási tortúra. Egyelőre maradok a szőkénél.

Évi egyébként az A kölyök címen futó musicalben játssza Mary szerepét. – A darab egyszerűen megkívánta a változást –mondja a színésznő, aki egy beteg kolléganője helyére ugrott be a Szegedi Nemzeti Színházban. – Hirtelen jött az egész, két napom volt megtanulni a szöveget, és még három dalt. Szombat este kértek fel, vasárnap délelőtt kezdtem próbálni, kedden pedig már előadás volt.

Még sosem fordult elő, hogy be kellett ugranom, pláne nem főszerepbe. Nagyon megijedtem, amikor meghallgattam a dalokat és átlapoztam a szövegkönyvet, hiszen csak akkor szembesültem vele, hogy milyen hatalmas mennyiség. Szerencsére a többi szereplő és a súgó is sokat segített, így végül minden jól sikerült – újságolta boldogan Évi.