Álmában sem gondolta volna Berkes Olivér, hogy a Voice hivatalos Facebook-oldalán goromba megjegyzéssekkel árasztják el.

Bár az énekes pénteken közönségszavazatokkal jutott tovább a Voice-ban, a tehetségkutató oldalán rengeteg kritikát kap. A tizenkilenc éve fiú, nem érti miért támadják, az pedig különösen bántja, hogy csak azért, mert édesanyja is indult a versenyen, mama kedvencének gúnyolják.

Olivér Facebook-oldalán tette közzé bánatát: "Annyira megfogadtam, hogy nem fogok foglalkozni a lejárató próbálkozásokkal, de sajnos nem tudtam megállni és megnéztem a központi Voice profilt és nagyon elkeserítő, hogy milyen ellenséges és bántó hangnemben kommentelnek rólam az em berek, pedig azt hiszem nem szolgáltam rá!

És bár ez nagyon szomorú, hiszen én a Voice-ot alapvetően egy barátságos vetélkedésként kezelem, sajnos mostanra nagyon elharapózott a hangulat" - írja.