Budapest - VV Cristofel (20) eddig is szeretett sportolni, de most úgy döntött, gőzerőre kapcsol, hogy bebizonyítsa, valójában nem az, aminek látszik.

– Nem vagyok én az a degenerált arc, aminek hisznek. Ha kitűzök magam elé egy célt, akkor véghez tudom vinni. Csak pár hete kezdtük el a személyi edzéseket Attilával, aki nem csupán az edzéstervben, hanem a diétában is segítségemre van. A következő hetekben ugyanis nem lesz dőzsölés, a napi háromszori főétkezés rizsből és csirkemellből áll majd. Már egy ideje szoktatom magam ehhez az étrendhez, de bevallom, ez megy a legrosszabban – mondta a Blikknek Cristofel, aki nagyon bízik abban, hogy esetleg egy dobogós helyet sikerül majd megcsípnie a versenyen.

– Két-három hónapom van arra, hogy felkészüljek. Mivel korábban is sokat edzettem, ez nem okoz nekem gondot, igaz, a lábamra és a hasamra közel sem gyúrtam annyit, amennyire egy ilyen versenyhez szükség van, úgyhogy Attilával (jobbra) most leginkább ezeket a testrészeket erősítjük. Nem szeretnék én egy kigyúrt majom lenni, mert az nekem se tetszik, de mivel egy fitneszmodellversenyről van szó, ez nem is szükséges. Belevágtam, aztán majd meglátjuk, mi lesz belőle – magyarázta Cristofel.